نسخه چاپی

اجرای پروتكل الحاقی در گام چهارم كاهش تعهدات برجامی متوقف شود

عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد گام چهار كاهش تعهدات هسته ای باید همراه با توقف اجرای پروتكل الحاقی و ایجاد محدودیت در برخی دسترسی ها باشد.


به گزارش نما، سید محمد جواد ابطحی در خصوص انفعال کشورهای اروپایی در مواجه با توافقنامه برجام و نزدیک شدن زمان اجرای گام چهارم، گفت: کاهش تعهدات هسته ای به صورت مرحله به مرحله موجب شده کشورهای طرف مقابل در برجام برای اتخاذ سیاست مواجه با ایران دچار شرایط ناپایدار شوند.

غربی ها درصدد طرح برجام های غیرهسته ای هستند

اخبار سیاسی- نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشورهای غربی درصدد افزایش فشار بر کشورمان هستند تا برجام موشکی و سایر برجام های دیگر را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تصور می کردند با خروج یکجانبه از برنامه جامع اقدام مشترک شرایط به ضرر ایران تمام می شود، ادامه داد: این مهم در حالیست که امروزه کشورهای غربی در مظان اتهام افکار عمومی قرار گرفته اند زیرا کشورمان به تمام تعهدات هسته ای خودش عمل کرده و اکنون نیز طبق مفاد برجام نسبت به کاهش تعهدات هسته ای اقدام می کند.

گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای اجرایی خواهد شد

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای اجرایی خواهد شد زیرا اروپایی ها اقدام عملی برای تحقق منافع کشورمان انجام نمی دهند، تصریح کرد: به نظر می رسد باید در اجرای گام چهار پروتکل الحاقی ان.پی.تی که به صورت داوطلبانه توسط کشورمان اجرایی می شود، متوقف شود و در برخی دسترسی ها نیز محدود ایجاد شود تا آنها بدانند ایران در اجرای تصمیمش جدی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غربی ها تصور می کنند با تهدید می توانند در دل مردم ایران هراس ایجاد کنند و این امر در حالیست که از عزم جدی مردم کشورمان در احقاق حقوق خود غافل هستند.

۱۳۹۸/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...