نسخه چاپی

امكان استفاده از كارت شهروندی در تاكسی‌ها

مديرعامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران با اشاره به تغيير تكنولوژي كارت هاي الكترونيكي مترو و اتوبوس گفت: اين كارت ها تا پايان نيمه اول سال 91 در تاكسي ها هم قابل استفاده خواهد بود.

حجت الله بهروز در گفت وگو با مهر با بيان اين كه در سال جاري يكپارچگي پرداخت كرايه در بخش مترو و اتوبوسراني توسط كارت هاي الكترونيكي فراهم شد گفت: استفاده از كيف پول الكترونيك يا همان كارت شهروندي از حمل و نقل عمومي آغاز شد و در سال 90 نيز سيستم پرداخت ها در مترو و اتوبوس يكپارچه شد.

وي تاكيد كرد: در سال آينده نيز با تغيير تكنولوژي در اين كارت ها امكان استفاده از آن در بخش هاي گسترده اي از خدمات شهري فراهم مي شود.

بهروز با اشاره به ايجاد دستگاه هاي پارك حاشيه اي جديد و توسعه آن در بخش هاي مختلف شهر گفت: براساس برنامه ريزي ها هزينه پارك هاي حاشيه اي توسط كارت هاي شهروندي قابل پرداخت است.

وي با بيان اينكه از اواسط سال آينده امكان پرداخت كرايه هاي تاكسي با كارت شهروندي فراهم مي شود گفت: به دليل تعداد زياد تاكسي ها و رد و بدل شدن ارقام بالاي كرايه هنوز سيستم تاكسيراني به اين شبكه متصل نشده است اما تعداد كمي از اين تاكسي ها مجهز به دستگاه كارت خوان شده اند.

به گفته بهروز، امكان استفاده از كارت هاي شهروندي در پاركينگ هاي مسقف شهرداري و ميادين ميوه و تره بار از سال آينده فراهم مي شود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...