نسخه چاپی

مقاومت تنها راه مقابله با تهدیدات مستكبران است

معاون هماهنگ كننده نهاجا مقاومت را تنها راه مقابله با تهدیدات مستكبرین جهانی دانست و گفت: تسخیر سفارت آمریكای پلید طومار امپریالیسم را برای همیشه از این آب و خاك برچید.


به گزارش نما، امیر خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ایام سرور آل الله (ع)، گفت: ماه ربیع، ماه سرور و شادمانی خاندان عصمت و طهارت (ع) است که به نوعی می توان آن را همچون پاداشی برای عزاداران واقعی در ماه های محرم و صفر عنوان کرد تا از این فرصت بی نظیر به نحو احسن استفاده شود.

اخبار سیاسی- وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار، افزود: تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ با کفایت دانشجویان و دانش آموزان متدین و انقلابی در آبان‌ماه ۵۸، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی محسوب می شود که امام (ره) بدرستی این واقعه را «انقلاب دوم» نامیدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در تشریح علل تسخیر لانه جاسوسی، خاطر نشان کرد: آمریکای جهانخوار از همان ابتدای خیزش اسلامی در ایران، به طُرُق گوناگون در پیشروی این انقلاب، سنگ اندازی و از هیچ کوششی برای زمین زدن آن دریغ نکرد.

امیر هادیان مقر و مرکز راهبری تمامی این کارشکنی ها، سفارت منحوس آمریکای پلید عنوان کرد و گفت: انقلاب دوم توانست طومار امپریالیسم را برای همیشه از این آب و خاک برچیند.

وی مقاومت را تنها راه مقابله با تهدیدات مستکبرین جهانی دانست و تاکید کرد: مقاومت در تمامی ابعاد و حوزه ها، از اقتصاد گرفته تا فرهنگ و عرصه دیپلماسی، تنها راه علاج مشکلات کشور است؛ همانگونه که مقام معظم رهبری خودکفایی و خوداتکایی را یگانه رمز توسعه و پیشرفت می دانند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا در پایان، با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) گفت: افتخار نیروهای مسلح و خادمین در جمهوری اسلامی این است که در نظامی مشغول به خدمت و مجاهدت هستند که غایت و مقصود نهایی آن، زمینه سازی و تسهیل فرج آن منجی موعود است و این خود بالاترین نعمت می باشد و باید برای آن همواره شکرگزار بود.

۱۳۹۸/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...