نسخه چاپی

پنالتی زن جدید پرسپولیس مشخص شد

گزینه‌های پنالتی‌زنی در تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شدند.


به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که می‌توانست در دقایق پایانی بازی مقابل ماشین‌سازی از روی نقطه پنالتی به گل برسد با ضربه چیپ عجیب علیپور به تساوی رسید تا کار سختی در ادامه راه خود در لیگ داشته باشد.

اخبار ورزشی- در پایان مسابقه، اما کالدرون که حسابی به خاطر از دست دادن پنالتی توسط مهاجم خود شاکی بود در نشست خبری خود اعلام کرد: «من خودم تخصص پنالتی زدن داشتم و در تمرینات می‌دیدم که علیپور دوست دارد پنالتی بزند، اما خوب نمی‌زد. کاری که موردپسند من نبود، این بود که به خانواده‌اش و تیم با زدن این‌گونه ضربه پنالتی توهین کرد. به او گفته بودم تنها یک بار شانس پنالتی زدن دارد. قطعاً علیپور دیگر پنالتی نمی‌زند، چون او ضربه را با جدیت به سمت دروازه حریف نزد.»

البته در همین بازی مقابل ماشین‌سازی هم قرار بود از بین ترابی و علیپور یک نفر پنالتی بزند که در نهایت با توجه به آسیب دیدگی ترابی قرعه به نام علیپور افتاد. حالا از پرسپولیس خبر می‌رسد که در بازی مقابل فولاد در صورت به دست آوردن پنالتی از سوی سرخپوشان قطعا ترابی پشت ضربه خواهد ایستاد و او پنالتی زدن اول پرسپولیس در بازی‌های بعدی است.

از طرفی بعد از ترابی، احمد نوراللهی و وحید امیری دو پنالتی زن بعدی تیم هستند که در صورت نبود ترابی در زمین آنها پنالتی می‌زنند. جالب اینجاست که ترابی هم به عنوان پنالتی زن اول سایپا سابقه خراب کردن پنالتی مقابل استقلال را دارد و امیری هم در جام ملت‌های استرالیا پنالتی خود را مقابل عراق از دست داده بود و باید این گزینه‌های کالدرون در پرسپولیس چطور ضربه پنالتی خود را می‌زنند.

۱۳۹۸/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...