نسخه چاپی

تاثیر انتخاب شهردار مدرسه در امور شهری

حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در خصوص تاثیر انتخاب شهردار مدرسه در امور شهری اظهارداشت: اصل ایجاد این طرح اتفاق مناسب و مطلوب است و باید جایگاه خود را میان نهادهای اثرگذار باز كند.


به گزارش نما، حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در خصوص تاثیر انتخاب شهردار مدرسه در امور شهری اظهارداشت: اصل ایجاد این طرح اتفاق مناسب و مطلوب است و باید جایگاه خود را میان نهادهای اثرگذار باز کند.

اخبار اجتماعی- وی با تأکید براینکه مدیریت شهری کارکرد لازم را به این نهاد نداده و انتظاراتی که باید از شهرداران مدارس داشته باشد را مطرح نکرده است، گفت: شهرداران مدارس به صورت نمادین انتخاب شده و وظایفشان را هم به صورت نمادین انجام می‌دهند، که باید در این رویه تغییرات لازم ایجاد شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که برخی از شهرداران مناطق کنونی در گذشته شهردار مدرسه بوده‌اند، تصریح کرد: تا زمانی که برنامه‌ریزی صحیحی برای شهرداران مدارس نداشته باشیم، نمی‌توانیم به رشد شهرداران خوش بین باشیم، باید برای شهرداران مدرسه در فواصل مختلف برنامه‌هایی را ارائه دهیم و به صورت مستمر آن‌ها را پایش کنیم تا در مسیر مناسبی به شهر خدمت کنند.

۱۳۹۸/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...