نسخه چاپی

آخرین وضعیت مطالبات استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با اظهاراتش كام هواداران را تلخ كرد.


به گزارش نما، آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۵ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری با اظهاراتش کام هواداران را تلخ کرد. او به مشکلات مالی بازیکنان جوان و عدم پرداخت دستمزدش اشاره کرد و گفت که با این وضعیت نمی‌تواند با استقلال ادامه بدهد.

اخبار ورزشی- اگر چه صحبت‌های بازیکنان با سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان باعث شد که او به حمایت از شاگردانش پرداخته و به نوعی پشت آنها بایستد، اما اظهارات او باعث فشار عجیبی به مدیران باشگاه شد.

پیگیری ها نشان می‌دهد که استراماچونی تنها دو ماه حقوق عقب افتاده دارد که این مسئله برای دستیاران او هم صدق می‌کند. استراماچونی قرارداد دو ساله با استقلال دارد که سال دوم آن توافقی است. در حال حاضر هم مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با تأمین منابع مالی حقوق عقب افتاده سرمربی ایتالیایی خود را پرداخت کنند.

همچنین در پرداختی آخر از سوی باشگاه، برخی بازیکنان جوان کمتر پول گرفته و همین مسئله باعث نارضایتی آنها شده است. ضمن اینکه بازیکنانی، چون فرشید باقری، مهدی قائدی و محسن کریمی دریافتی نداشته‌اند.

نکته قابل توجه، عدم دریافتی برخی از بازیکنان جوان از سال گذشته بوده که امسال هم این مسئله ادامه داشته و باعث مشکلاتی برای آنها شده است.

۱۳۹۸/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...