نسخه چاپی

انتقاد یك روزنامه قطری از بازیكن ایرانی

یك روزنامه قطری پس از نارضایتی هواداران العربی از نتایج این تیم به تحلیل شرایط پرداخت و نوشته كه مرتضی پورعلی‌گنجی كارآیی لازم را در العربی ندارد.


به گزارش نما، روزنامه الرایه قطر به بررسی آخرین وضعیت باشگاه العربی و خصوصاً نارضایتی هواداران این باشگاه پرداخته و انتقاداتی هم نسبت به مرتضی پورعلی‌گنجی داشته است.

اخبار ورزشی- نویسنده این گزارش با انتقاد از عملکرد تمام بازیکنان خصوصاً بازیکنان خارجی این باشگاه در هفته‌های اخیر نوشت: هواداران العربی به نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر اعتراض دارند و خواستار ایجاد تغییر اساسی در تیم هستند. آنها در هفته دهم مقابل السیلیه هم شکست خوردند و هواداران به دنبال تغییر وضعیت هستند، چرا که از شرایط تیم رضایت ندارند. یکی از انتقادات جدی به اُفت عملکرد بازیکنان خصوصاً بازیکنان خارجی برمی‌گردد. برخی از هواداران خواستار کنار گذاشتن حمدی الحرباوی مهاجم تیم هستند که البته تا اینجا 6 گل زده اما در هفته‌های اخیر اثرگذار نبوده و نتوانسته به این تیم کمک کند.

در ادامه این مطلب آمده است: همین انتقادات نسبت به مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم هم وجود دارد. بسیاری از هواداران العربی او را یکی از دلایل شکست‌های اخیر می‌دانند و عقیده دارند کارایی لازم را در خط دفاع ندارد و همچنین اشتباهات زیادی انجام می‌دهد. اشتباهاتی که موجب دریافت گل‌های زیادی در هفته‌های اخیر شده است. خواسته هواداران جذب یک مهاجم گل زن و یک هافبک بازیساز است.

۱۳۹۸/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...