نسخه چاپی

وزیر كشور: موانع پیشرفت سند توسعه كردستان را پیگیری می‌كنیم

وزیر كشور گفت: در سفر به كردستان میزان پیشرفت سند توسعه استان بررسی خواهد شد و برخی موانع آن نیز پیگیری و برای آن تصمیم گیری خواهیم كرد.



به گزارش نما، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در سنندج و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت با بیان اینکه مدیران استان در چند سال گذشته سند توسعه استان را دنبال کرده‌اند، گفت: در سفر به کردستان میزان پیشرفت سند توسعه استان بررسی خواهد شد و برخی موانع آن نیز پیگیری و برای آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

اخبار سیاسی-وی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بررسی برخی مشکلات استان در حوزه‌های مختلف، دیدار‌هایی نیز با اقشار مختلف مردم خواهیم داشت و در جلساتی که تدارک دیده شده است موضوعات مختلفی را بررسی وبرای آن تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وزیر کشور در اولین گام از برنامه‌های خود در سنندج از آخرین مراحل احداث مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج بازدید و در گفت‌وگو با مهندسان و عوامل این پروژه، شرایط فعلی را با بازدید قبلی خود از پروژه ارزیابی و بر پایان کار پروژه تأکید کرد.

رحمانی فضلی با حضور در بلوار کردستان، روند اجرای پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیر همسطح توحید در سنندج را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

وزیر کشور همچنین در بازدید میدانی در جریان مشکلات و روند پیشرفت کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی بلوار کردستان شهر سنندج قرار گرفت و در گفت‌وگو با عوامل این پروژه، بر اجرای پروژه برابر زمان بندی پبش بینی شده تاکید کرد.

​گفتنی است؛ این دو پروژه، جزو طرح‌های اولویت دار برای مردم استان و شهر سنندج است که در دولت تدبیر وامید و با تزریق اعتبارات مناسب ساخت واجرای آن‌ها سرعت گرفته است.

۱۳۹۸/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...