نسخه چاپی

گام‌های ضعیف در لغو تعهدات برجامی نمی‌تواند منافع ما را تامین كند

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینكه در ماجرای برجام هیمنه ملت ایران شكسته شد، گفت: گام‌های برداشته شده در مسیر لغو تعهدات ایران در برجام ضعیف است و این روند نمی‌تواند منافع ملت ایران را تامین كند.


به گزارش نما، ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز گام چهارم و لغو تعهدات ایران در برجام گفت: این گام‌ها برای لغو تعهدات ایران بسیار ضعیف برداشته شده و باید قوی‌تر برداشته شود.

وی افزود: برداشتن این گام‌ها در مسیر لغو تعهدات برجام چندان مؤثر نیست که بتواند منافع ملت ایران را تامین کند. این روندها روندی ضعیف است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز برجام عملا از بین رفته و برای ملت ایران هیچ خاصیتی ندارد و دولت باید از آن قطع امید کند.

اعزازی خاطرنشان کرد:‌ امروز ملت از برجام قطع امید کردند و تنها کسی که امروز امید به برجام دارد دولت و شخص آقای ظریف است.

نماینده مردم بناب در مجلس در پایان گفت: در ماجرای برجام هیمنه ملت ایران شکسته شد و دولتمردان ما باید از آن دست بردارند و برای پیشرفت به ظرفیت‌های داخلی متکی باشند

گام چهارم در لغو تعهدات ایران در برجام از چند روز قبل آغاز شد و در این گام ایران غنی‌سازی اورانیوم با غنای 4 و نیم درصد را شروع کرد.

۱۳۹۸/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...