نسخه چاپی

پرسپولیس و جونیور در آستانه توافق برای جدایی!

عملكرد ضعیف جونیور براندئو مهاجم برزیلی پرسپولیس باعث اعتراض شدید هواداران و پیشكسوتان شد و در ادامه هم گابریل كالدرون سرمربی سرخ‌ها با وجود حمایت اولیه از بازیكن برزیلی لب به انتقاد از او گشود و اعلام كرد جونیور به درد تیمش نمی‌خورد.

به گزارش نما، از ۳ بازیکن مورد‌نظر پرسپولیسی‌ها ۲ بازیکن متعلق به آمریکای‌جنوبی هستند و یک بازیکن هم اروپایی است. اما باید دید درنهایت کدام مهاجم در نیم فصل به پرسپولیس ملحق خواهد شد. عملکرد ضعیف جونیور براندئو مهاجم برزیلی پرسپولیس باعث اعتراض شدید هواداران و پیشکسوتان شد و در ادامه هم گابریل کالدرون سرمربی سرخ‌ها با وجود حمایت اولیه از بازیکن برزیلی لب به انتقاد از او گشود و اعلام کرد جونیور به درد تیمش نمی‌خورد.

اخبار ورزشی-با تداوم انتقاد‌ها بحث خروج بازیکن برزیلی از لیست پرسپولیس مطرح شد که در همین‌راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس در‌حال مذاکره با مدیربرنامه جونیور براندئو هستند تا رضایتش را برای فسخ قرارداد در پایان نیم‌فصل جلب کنند. جونیور با پرسپولیس قرارداد‌۵۷۰ هزار دلاری بسته که‌۱۵۰ هزار دلار آن را هم پیش قرارداد گرفته که در نوع خود عجیب و جالب است.

مسئولان باشگاه در مذاکره با مدیربرنامه این بازیکن که مدیربرنامه آنتونی گولچ بازیکن سابق کروات و استرالیایی پرسپولیس هم بوده و گویا رابطه خوبی هم با مدیریت جدید سرخ‌ها دارد، هستند تا بتوانند با کمترین غرامت و تبعات قرارداد جونیور را فسخ کنند.

بر‌اساس شنیده‌ها گویا این بازیکن برای فسخ قرارداد در ازای دریافت‌۱۰۰‌هزار دلار دیگر راضی شده، اما باشگاه سعی دارد تخفیف بیشتری از او بگیرد. در صورت فسخ قرارداد جونیور قرار است یک مهاجم خارجی جذب شود که باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان برزیلی، آرژانتینی و صرب است.

۱۳۹۸/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...