نسخه چاپی

اشتباهات جلالی و مركز پژوهش‌های مجلس در برجام سوال‌برانگیز است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینكه مدیریت كاظم جلالی در مركز پژوهش‌ها راضی‌كننده نبوده و حضورش در سفارت ایران در روسیه هم كاری پیش نخواهد برد، گفت: مردم سؤالات و ابهامات متعددی از نحوه مدیریت جلالی و مركز پژوهش‌ها در موضوع برجام و اف‌ای‌تی‌اف دارند.


به گزارش نما، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 آبان) و در مخالفت با استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مجلس و حضور وی در سفارت ایران در روسیه، گفت: من از مدیریت کاظم جلالی در مرکز پژوهش‌های مجلس راضی نبوده‌ام و فکر می‌کنم که اگر او سفر ایران در روسیه شود کاری از پیش نخواهد برد.

اخبار سیاسی- وی افزود:‌ اگر امروز در برخی محورها مجلس مورد سؤال و اشکال است، به دلیل اشکالات مرکز پژوهش‌هاست.

وی تأکید کرد: در گذشته‌های دور وقتی نمایندگان در مورد لوایح و طرح‌ها صحبت می‌کردند مستند به گزارش مرکز پژوهش‌ها بود، اما ما هم‌اکنون شاهد اشکال اصلی در آنجا هستیم.

حاجی‌دلیگانی گفت: ما شاهد شفاف‌سازی در مرکز پژوهش‌ها در موضوعات مختلف نبوده‌ایم.

وی افزود: مرکز پژوهش‌ها در مورد برجام باید برآورد دقیقی را انجام می‌دادند و گزارشات متعددی را به نمایندگان می‌داد در حالی که این مرکز چشم بینا و مغز متفکر مجلس است که اگر این کار را انجام داده بود، ما شاهد این حجم از خسران نبودیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: بخشی از ایرادات و عدم نفع ایران از برجام، به عدم ایفای وظایف مرکز پژوهش‌ها با مدیریت کاظم جلالی بازمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: 6 بند از 9 بند مطالبه مقام معظم رهبری در برجام عملی نشده است و باید کاظم جلالی و مرکز پژوهش‌های مجلس درباره این اخطارها و عدم اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی در کشور توضیح دهند.

حاجی‌دلیگانی در پایان گفت:‌ مرکز پژوهش‌های مرکز و کاظم جلالی باید توضیح دهد که چه گزارشی درباره اف‌ای‌تی‌اف به نمایندگان مجلس داده است و چرا در این باره شفاف‌سازی لازم صورت نگرفته است.

۱۳۹۸/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...