نسخه چاپی

جونیور برای پرسپولیس بهتر است یا آریا برزگر؟

شخص نیست كه باشگاه پرسپولیس چرا به جای سرمایه‌گذاری روی بازیكنان جوان مهاجم خارجی بی‌كیفیتی جذب كرده است.


به گزارش نما، جونیور براندائو، مهاجم برزیلی این فصل تیم فوتبال پرسپولیس که با امید زیادی به این تیم آمد، این روز‌ها اصلا شرایط خوبی ندارد و همین موضوع باعث شده انتقادات شدیدی به این بازیکن و البته مدیران وقت پرسپولیس وارد شود.

اخبار ورزشی- جونیور در حالی طبق گفته‌ها با هزینه ۶ میلیاردی راهی پرسپولیس شده که با وجود گذشت ۱۰ هفته از لیگ برتر هنوز یک گل هم برای این تیم به ثمر نرسانده و حتی برخی در فوتبالیست بودن او هم شک کرده‌اند. جونیور در این مدت حتی از دادن پاس‌های ساده هم در زمین بازی عاجز بوده و مشخص نیست او بر چه اساسی به پرسپولیس آمده و حتی شماره ۷ این تیم را برتن کرده است.

انتقال جونیور به پرسپولیس در حالی در تابستان با سروصدای زیاد رقم خورد که چند هفته پیش باشگاه موفق شد تنها با ۲۰۰ میلیون تومان آریا برزگر ستاره تیم فوتبال جوانان ایران را جذب کند. برزگر که بدون شک یکی از بهترین استعداد‌های حال حاضر فوتبال ایران است، می‌تواند سال‌ها پرسپولیس را با استعداد و توانایی خود بیمه کند، اما جونیور که به صورت قرضی به پرسپولیس آمده و هزینه زیادی هم برای باشگاه داشته، در ابتدایی‌ترین نکات فوتبالی هم ضعف دارد.

نکته مهم اینجاست که چرا باشگاه پرسپولیس به جای هزینه روی تیم‌های پایه و خرید بازیکنان جوان و آینده‌دار داخلی مثل برزگر، دست روی بازیکنی چون جونیور گذاشته و چه چیزی از این بازیکن مدیران وقت پرسپولیس را متقاعد به جذب او کرده است.

۱۳۹۸/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...