نسخه چاپی

مهدی تاج: مشكل پرداخت دستمزد مارك ویلموتس حل شده است

تاج در پاسخ به این پرسش كه «آیا مشكل پرداخت دستمزد مارك ویلموتس حل شده است یا نه؟»، اظهار داشت: بله، این مشكل حل شد و پول قبلی و سه چهار ماه آینده او را به صورت یك جا پرداخت كردیم.


به گزارش نما، مهدی تاج در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتبال ساحلی که بعد از قهرمانی در جام بین قاره ای به کشور بازگشت، ضمن تبریک این موفقیت گفت: هرکسی پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورد و قهرمان شود، باعث افتخار تمام مردم ایران است و ما خود را مدیون زحمات آنها می دانیم.

اخبار ورزشی- وی با بیان اینکه روی فوتبال ساحلی سرمایه‌گذاری خوبی شده است، ادامه داد: تیم ملی ایران در المپیک ساحلی سوم شد و شنبه شب هم قهرمانی جام بین قاره‌ای را به دست آورد. خوشحالم که با یک سرمایه‌گذاری کم و انگیزه زیاد این بچه‌ها توانستند قهرمان شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه «چرا ایران درخواستی برای میزبانی جام بین قاره‌ای ندارد و تمام دوره‌های این مسابقات در امارات برگزار شده است؟»، گفت: ما از نظر امکانات همه چیز داریم. در کمپ تیم ملی زمین خوب ساحلی داشته و در بوشهر هم ورزشگاهی بین‌المللی داریم که میزبان هزاران تماشاگر بوده است. ضمن اینکه در کیش هم یک زمین بین‌المللی خوب داریم.

وی با اشاره به میزبانی یک دوره از جام بین‌المللی باشگاه‌های جهان در ایران تاکید کرد: برای گرفتن میزبانی تلاش می‌کنیم اما یکسری محدودیت‌هایی وجود دارد که مانع دادن میزبانی به ایران می‌شود. باید آن موانع را رفع کنیم.

تاج با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق و یادآوری اینکه این دیدار در اردن برگزار می شود، خاطرنشان کرد: داوری بازی تغییر کرده است. قرار است یک داور سریلانکایی داور بازی باشد که این اتفاق مثبت است

وی ادامه داد: فیفا تصمیم گرفت بازی در کشور ثالث برگزار شود که این هم می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش به جلسه ای که در این زمینه با ویلموتس داشت، اشاره کرد و با مثبت خواندن نظر سرمربی تیم ملی، گفت: در تلاش هستیم برای تدارک و پشتیبانی تیم ملی پرواز چارتر داشته باشیم تا تیم با هواپیمای اختصاصی برود.

تاج تصریح کرد: تلاش داریم پنج روز بعد از بازی با عراق یک بازی دوستانه داشته باشیم. در حال هماهنگی هستیم. تمرینات تیم ملی طبق برنامه و رأس زمان اعلام شده آغاز شد که تأکید ما همین بود. خوشبختانه ما از برنامه‌های‌مان عقب نیستیم و با برنامه پیش می‌رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکل پرداخت دستمزد مارک ویلموتس حل شده است یا نه؟»، اظهار داشت: بله، این مشکل حل شد و پول قبلی و سه چهار ماه آینده او را به صورت یک جا پرداخت کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پذیرفته شدن استعفای اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق نیز گفت: با استعفای تورک هنوز موافقت نشده است اما او هم اصرار دارد با توجه به مسئولیت جدیدی که گرفته مانند حسن‌زاده از فدراسیون فوتبال برود.

مهدی تاج تصریح کرد: باید از هر دو عزیز تشکر کنم که این دو بخش را به خوبی پیش بردند. مردم هم از آنها رضایت دارند. با وجودی که این دو بخش همیشه مورد نقد هستند و آرای آنها مورد اعتراض قرار می‌گیرد اما آنها سعی کردند عدالت را رعایت کنند و خوشبختانه مشکلی هم پیش نیامد.

۱۳۹۸/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...