نسخه چاپی

علی مطهری بدتر از بقیه!

عکس خبري -علي مطهري بدتر از بقيه!

«علی مطهری» نماینده مردم تهران در مجلس هفته گذشته در جریان مناظرات انتخاباتی دانشجویی در دانشگاه شریف، دانشجویان معترض به مصوبه مجلس درباره امكان وقف دانشگاه آزاد را اراذل و اوباش نامید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ در نظرسنجی این هفته چهره خوب و چهره بد شبکه خبری اجتماعی افسران، «عیسی براری» با 65.2 درصد به عنوان چهره خوب هفته و «علی مطهری» با 71.7 درصد آرا به عنوان چهره بد هفته گذشته انتخاب شدند.

در نظر سنجی چهره بد هفته پس از علی مطهری، «اردشیر امیرارجمند» ۱۳.۱ ٪ آرا، «هیلاری کلینتون» ۸.۵ ٪ آرا و «ویلیام هیگ» ۶.۵ ٪ آرا را کسب نمودند.

از سوی دیگر «عیسی براری» به عنوان نامزد چهره‌های خوب پیشنهادی از سوی کاربران افسران با «علی جان‏ اخگری»، «وزارت کشور» و «زن معترض به اوباما» رقابت می‌کرد که به ترتیب ۲۰.۹ درصد، ۹.۴ درصد و ۴.۳ ٪ حائز رای شدند.

شایان ذکر است این نظرسنجی از صبح روز شنبه 13 اسفند تا صبح روز سه شنبه 16 اسفند ادامه داشت و دلایل انتخاب هر کدام از نامزدها به شرح زیر اعلام شده بود:

نامزدهای چهره خوب هفته:

علی جان‏ اخگری

«علی جان اخگری» پیرمرد ۹۵ ساله دماوندی که روز جمعه در کنار دیگر مردم بصیر ایران در خلق حماسه حضور با مردم ایران داشت، پس از انداختن رای خود در صندوق و در حالی که می گفت « خدایا این رای را هم از من بپذیر ...» درگذشت و اجازه نداد آخرین دِینش به انقلاب و نظام اسلامی ادا نشده، این دنیا را ترک کند.شایان ذکر است که یک رای دهنده همدانی هم در حالیکه در صف رای دادن بود به علت ایست قلبی جان به جان افرین تسلیم کرد.

عیسی براری

«عیسی براری» عضو تیم ملی دو و میدانی ماراتن ۴۲ کیلومتر کشورمان؛ در مسابقات ماراتن جهانی ۲۰۱۲ امارات با پیراهن ورزشی که تصویر شهید احمدی روشن و فرزندش بر آن نقش بسته بود شرکت کرد. وی که خواهان تغییر رشته تحصیلی خود به رشته تحصیلی شهید احمدی روشن است، اعلام کرده مدال و پیراهن خود را به خانواده و پسر این شهید تقدیم خواهد کرد.

زن معترض به اوباما

یک زن آمریکایی در جلسه دیدار اوباما با حامیان مالی اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور با قطع سخنان او خواستار پایان دادن به تهدید نظامی علیه ایران شد. با اینکه اوباما همواره به روی میز بودن همه گزینه ها اشاره دارد و در برابر تهدیدهای نظامی صریح اسرائیل علیه ایران سکوت کرده است، با تندرو خواندن او گفت علیه ایران اعلام جنگ نشده است.

وزارت کشور

از سوم خردادماه سال جاری که فرمان آغاز مراحل مختلف انتخابات توسط وزیر کشور آغاز شد تا کنون، این نهاد اجرایی در امر انتخابات تلاش بسیاری برای برگزاری هر چه باشکوه تر و قانونمند انتخابات کرده است. حضور پر شور مردم به خصوص در تهران و پایان رای گیری بدون هیچ مشکلی نشان داد وزارت کشور و شخص وزیر کشور به عنوان مسئول اجرای انتخابات توانسته اند به بهترین شکل این انتخابات را برگزار نمایند.

نامزدهای چهره بد هفته:

اردشیر امیرارجمند

«اردشیر امیر ارجمند» سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید در بیانیه از مردم ایران درخواست کرده بود در انتخابات به تعبیر او نمایشی شرکت نکنند و آن را وسیله ای برای سوء استفاده از مردم دانسته بود. وی همچنین در مصاحبه با تلویزیون رسا درباره فراخوان عدم شرکت در انتخابات با توهین به مردم ایران گفت «ما نمی توانیم توقع داشته باشیم که مردم در نقاط مختلف کشور به درستی فکر کنند.»

علی مطهری

شنبه هفته گذشته «علی مطهری» نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی و نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس هفته گذشته در جریان مناظرات انتخاباتی دانشجویی در دانشگاه شریف، دانشجویان معترض به مصوبه مجلس درباره امکان وقف دانشگاه آزاد را اراذل و اوباش نامید. به دنبال این سخنان بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به طور رسمی از وی شکایت کردند.

ویلیام هیگ

ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی عجیب و غریب نحوه برگزاری انتخابات مجلس در ایران را محکوم کرده و مدعی شد انتخابات ایران "آزاد" و "بی‌طرف" نبود. به گزارش دیلی‌اکسپرس، وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد انتخابات امروز ایران در فضایی از ترس برگزار شد که این به معنای این است که نتایج این انتخابات اراده مردم را بازتاب نمی‌دهد! این اظهارات در شرایطی است که تقریبا هیچ رسانه ای در دنیا نتوانست منکر حضور گسترده مردم و مشارکت بالای آنها در انتخابات گردد.

هیلاری کلینتون

چهارشنبه هفته گذشته «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه آمریکا به صراحت از احتمال خروج نام گروهگ منافقین از لیست گروه های تروریستی آمریکا سخن گفت. در حالیست که آمریکا همواره مدعی مبارزه با تروریسم است و به این بهانه سال ها عراق و افغانستان را اشغال کرد اما اکنون به دنبال حمایت از افرادی است که به اعتراف خود بسیاری از مردم کشورمان را به شهادت رسانده اند و در به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای کشورمان مشارکت داشته اند.

کاربران افسران می‌توانند چهره‌های خوب و بد هفته در طول این هفته را به تیم مدیریتی افسران از قسمت «پیشنهاد به مدیر» این شبکه برای نامزد شدن در نظرسنجی هفته آینده پیشنهاد دهند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...