نسخه چاپی

فقط خودم و ۹ تای دیگر!

یك عضو فراكسیون امید مجلس حداقل ۲۰ نفر از فهرست ۳۰ نفره اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس در تهران را فاقد صلاحیت و شایستگی دانست.

به گزارش نما یک عضو فراکسیون امید مجلس حداقل ۲۰ نفر از فهرست ۳۰ نفره اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس در تهران را فاقد صلاحیت و شایستگی دانست. عبدالرضا هاشم‌زایی در مصاحبه‌ای گفته: «اگر نظارت به این شکل وجود نداشت و افراد با گرایش‌های مختلف- البته به جز کسانی که وابسته به منافقین و یا گروهک‌ها و سرویس‌های جاسوسی دیگر هستند- می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند، از این لیست ۳۰ نفره تهران، حداکثر ۱۰ نفر را برای لیست انتخاب می‌کردم.»

او البته این را هم می‌گوید که از ابتدا با این روش که یار کمکی در لیست قرار دهند، مخالف بوده است: «اعتقاد من این است، هر حزب و گروه سیاسی بعد از انتخابات باید با هم ائتلاف کنند. ائتلاف قبل از انتخابات، معنی ندارد و اگر قرار است در انتخابات شرکت کنیم، باید با پرچم خودمان وارد شویم. حتی اگر اصلاح‌طلبان نتوانستند در شهری مثل تهران، روی تمام ۳۰ نفر به تفاهم برسند، باز هم باید مستقل وارد انتخابات شوند.» در آستانه انتخابات مجلس، انتقادات اصلاح‌طلبان از فراکسیون امید مجلس که فراکسیون اصلاح‌طلبان است، گذشته و به نحوه بستن لیست هم رسیده است.
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۸/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...