نسخه چاپی

صنعت نفت باخت به استقلال را فراموش كند

صنعت نفت بازی با استقلال روز بدش بود. همه تیم‌ها روز بد دارند و دیگر تیم‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، اما صنعت نفت می‌تواند به زودی روز‌های بدش را تمام كند.

به گزارش نما، صنعت نفت در آخرین بازی لیگ برتر ۵ گل از استقلال خورد و این در حالی بود که در این فصل و پیش از بازی با استقلال در فاز دفاعی خوب کار کرده بود. حال دراگان برای بازگشت تیم به شرایط عادی کار سختی پیش‌رو دارد به این خاطر که چنین شکست‌هایی تبعات روحی و روانی زیادی برای تیم به همراه دارد و خروج از این وضعیت به سادگی نخواهد بود. بااین حال فوتبال است و برد و باخت. هر نتیجه بدی قابل جبران است و از سویی نتیجه خوب هم به شرطی قابل تکرار خواهد بود که تلاش ادامه یابد.
اخبار ورزشی- صنعت نفت می‌تواند تبدیل به همان تیم خوب پیش از بازی استقلال شود. هر چند در این بین مشکلات مالی صنعت نفت که از آن صحبت می‌شود عجیب است. آبادان با این همه پالایشگاه نفتی توان تأمین هزینه یک تیم لیگ برتری را ندارد! هزینه‌های این تیم برابر اعداد و ارقامی که به نادرستی از صنعتِ نفت خارج شده ناچیز است و مشخص نیست کدام سیاست هزینه برای نفت را ممنوع کرده است. نفتی که مردم آبادان عاشقانه دوستش دارند و نفت یکی از دلخوشی‌های آنهاست.
صنعت نفت بازی با استقلال روز بدش بود. همه تیم‌ها روز بد دارند و دیگر تیم‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، اما صنعت نفت می‌تواند به زودی روز‌های بدش را تمام کند. به طور حتم در این بین تمرین نکردن کمکی به حل مشکلات مالی تیم نخواهد کرد و اگر مشکل قابل حل باشد بی‌شک از مسیر قانونی امکان‌پذیر خواهد بود.
این تیم صنعت نفت دلخوشی زیادی برای مردم آبادان ایجاد کرده است. اگر بازی با استقلال را فاکتور بگیریم تیمی است که هم در دفاع خوب است و هم در حمله. گذر از شکست ۵-صفر برابر استقلال مأموریت جدید اسکوچیچ خواهد بود. البته به موازات این تلاش مدیران شهری باید یک بار برای همیشه مشکلات مالی نفتی را حل کنند. اصلاً چهره خوشی ندارد که تیم نفت درگیر مسائل مالی شود. صنعت نفت به طور حتم این فصل می‌تواند یکی از تیم‌های نیمه بالای جدول باشد و حتی به ماجراجویی بپردازد.
صنعت نفت باید پرونده این بازی را برای خود ببندد. همین‌طور استقلال به این خاطر که نتیجه بازی گذشته تضمینی برای موفقیت در آینده نیست.
آینده می‌تواند برای صنعت نفت روشن باشد. همین‌طور استقلال به شرطی که هر دو تیم بازی گذشته را فراموش کنند.

۱۳۹۸/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...