نسخه چاپی

حدادعادل: ایران مستقل‌ترین كشور جهان است

رئیس فراكسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه دشمنی‌های مستكبران با ایران تازگی ندارد، گفت: مهم‌ترین خطر ایران از دیدگاه مستكبران الگو شدن كشور ما برای جهان است كه از همان روز نخست انقلاب دشمنی‌ها و توطئه‌های استعمارگران بر علیه ایران را رقم زد.

به گزارش نما به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل ظهر جمعه در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی اصفهان با اشاره به اینکه اظهار داشت: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و برپایی حکومت اسلامی می‌گذرد و می‌توان گفت دین‌داری مردم با بصیرت ایران از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: پس از انقلاب در تمامی سطوح جامعه تحولاتی را شاهد بودیم که از برکات انقلاب اسلامی است و بزرگ‌ترین این برکات که پس از دو قرن تاخت‌و‌تاز بیگانگان ایجاد شد نعمت استقلال بود.

کشور ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی جهان است

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور در جهان از نظر سیاسی محسوب می‌شود که دوست و دشمن نیز به آن معترفند، تاکید کرد: بدون استقلال کامل کشورهای جهان با وجود ذخایر طبیعی و امکانات فراوان در واقع هیچ چیز ندارند، بنابراین مردم کشورمان اکنون باید قدر استقلال و پیشرفت کشور را در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی بدانند.

وی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب رجال مهم کشور برای درمان دندان نیز به خارج از کشور سفر می‌کردند، تصریح کرد: اکنون ایران به چشم و چراغ کشورهای اسلامی تبدیل شده است، چرا که دشمنان هر مشکلی که برای ما ایجاد کردند موجب پیشرفت ما شد و به لطف خدا و همت ملت استوار ایران توانستیم روی پای خود بایستیم و آنچه که از ما دریغ شده بود را خودمان تولید کنیم.

ولایت‌فقیه مهم‌ترین ثمره انقلاب اسلامی است

حداد عادل تصریح کرد: نعمت امنیت، حکومت دینی و ولایت‌فقیه از مهم‌ترین ثمرات انقلاب بود که ولایت‌فقیه را می‌توان از بزرگ‌ترین این نعمت‌ها و برکات دانست.

وی افزود: اینکه فردی همانند امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب که مظهر تقوا، شجاعت، بصیرت و معرفت هستند رهبری انقلاب را برعهده دارند کم نعمتی نیست و چنین چیزی را در طول تاریخ ایران و جهان سراغ نداریم.

قدرت ایران در جهان ناشی از اسلام و معنویت است

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی قدرت ایران را ناشی از اسلام و معنویت دانست و تاکید کرد: هر پدیده‌‌ای به اندازه بزرگی خود دشمنانی دارد و انقلاب ما نیز به دلیل عظمت خود دشمنان سرسختی دارد که از روز نخست انقلاب دشمنی‌های خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه اسرائیل روزهای اول انقلاب پیش‌بینی کرده بود که زلزله سیاسی با پیروزی انقلاب حادث شود، گفت: دشمنی‌های استکبارگران با کشور ایران تازگی ندارد و سلاح‌های هسته‌ی بهانه‌ای برای ادامه دشمنی‌های آنهاست.

انقلاب ایران قدرت و منافع مستکبران را در منطقه به خطر انداخت

حداد عادل ادامه داد: اوایل انقلاب که ایران هنوز پیشرفت قابل توجهی در جهان نکرده بود نیز دشمنان بر علیه ما جبهه گرفته بودند، چرا که برای آنها آسان نبودند که تمام قدرت و منافع خود را به یک‌باره از دست بدهند.

وی با بیان اینکه خطر بزرگ ایران از دیدگاه دشمنان الگو شدن ما در منطقه بود، تصریح کرد: این همان چیزی است که تحت عنوان بیداری اسلامی در منطقه شاهد بودیم و مردم کشورهای منطقه نه به سبک انقلاب‌های الگو گرفته از نظریات مارکسیستی و به شکل گروه‌های زیرزمین و حزبی بلکه به شکل مردمی، با دست خالی و تنها با سلاح الله اکبر قیام کردند که این شیوه انقلاب خطر بزرگی برای مستکبران بود.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز به نفت خون تمدن امروز است، بیان داشت: نفت برای صنعت و اقتصاد جهان اهمیت فراوانی دارد و کشورهای استعماری می‌خواهند با در دست داشتن اختیار کشورهای اسلامی نفت را به هر قیمتی که مایل بودند، بخرند و سپس دلارهای مصرف شده برای خرید نفت را بار دیگر با فروش اسلحه تأمین و اقتصاد خود را از ورشکستگی نجات دهند.

اقتصاد حربه جدید دشمنان بر علیه انقلاب

وی اضافه کرد: از تمام این مسائل مهم‌تر اینکه دشمنان قصد دارند رژیم صهیونیستی را بر سرنوشت کشورهای اسلامی حاکم کنند، تا بتوانند امنیت منطقه را مورد تهدید قرار دهند و هیچ کشور اسلامی نتواند به تعالی برسد، اما انقلاب اسلامی معادلات و منافع آنها آنها را به خطر انداخته است، بنابراین آنها اکنون سلاح جدیدی به نام اقتصاد را به دست گرفته‌اند که با امیدواریم ملت ایران با هوشیاری و مقاومت همیشگی خود این حربه آنها را نیز بار دیگر خنثی کنند.

حداد عادل با بیان اینکه اینها همه حکایت از عظمت و قدرت انقلاب دارد، تاکید کرد: امروز در مقایسه با33 سال پیش شرایط بهتری بر کشور حاکم است چرا که در اداره کشور تبحر پیدا کرده‌و نسل جوان و کارآمدی تربیت کرده‌ایم که برای کار، ابتکار، نوآوری و خدمت به کشور انگیزه دارند.

وی افزود: اکنون در عرصه بین‌المللی به جایی رسیده‌ایم که تحلیل‌گران سیاسی به صراحت تاکید دارند که در منطقه مشکلی بدون کمک کشور ایران رفع نمی‌شود که از آن جمله مشکل کشور سوریه است اما کشور ایران اجازه نمی‌دهد که آنها به توفیق مورد نظر درباره سوریه دست پیدا کنند.

رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اصفهان در انقلاب تاکید کرد: اصفهان همواره پشتوانه‌ای محکم برای کشور بوده است و مردم انقلابی و با فرهنگ اصفهان در انتخابات متعدد بصیرت خود را به خوبی نمایش گذاشتند.

۱۳۹۱/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...