نسخه چاپی

شعار استقلالی‌ها علیه فردوسی‌پور

تیم فوتبال رسانه ورزش در ادامه برنامه‌های خیریه خود عصر پنجشنبه به منظور كمك به زلزله‌زدگان آذربایجان برابر تیم منتخب كاشان به میدان رفت.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی رسانه ورزش، تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که ششمین سال فعالیت خود را پشت سرمی گذارد پس از دیداری که مهرماه سالجاری با تیم منتخب ۹۸ برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان داشت، عصر پنجشنبه ۱۸ آبان ماه در کاشان به مصاف تیم فرش یلدای کویر رفت.

در این دیدار که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امیرکبیر و با حضور نزدیک به هزار تماشاگر برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر رسانه ورزش به پیروزی برسد.

در این بازی عمران سرانجام هر سه گل تیم کاشانی را به ثمر رساند و عادل فردوسی پور کاپیتان تیم رسانه ورزش نیز از روی نقطه پنالتی تنها گل این تیم را به صورت چیپ وارد دروازه حریف کرد.

فردوسی پور که در سفرهای تیم رسانه ورزش با استقبال پرشور علاقمندانش مواجه می شود، در این سفر نیز با استقبال خوب فوتبال‌دوستان کاشانی مواجه شد اما در طول بازی هواداران تیم استقلال در حمایت از خسرو حیدری که لقبی که به او داده اند، از فردوسی پور انتقاد کردند.

حسین حیدریان مدیرکل اداره ورزش و جوانان کاشان نیز از جمله میزبانان این دیدار بود. ضمن اینکه تیم یلدای کویر کاشان که میزبان رسانه ورزش بود از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را با حمایت احمد فتاحی آغاز کرده و توانسته با فعالیت در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بسیاری از جوانان مستعد را به فوتبال کشور معرفی کند. سعدی شعبانی نیز سرپرست این تیم است.

۱۳۹۱/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...