نسخه چاپی

پاسخ دمشق به دبیركل اتحادیه عرب

وزارت امور خارجه سوریه در پیامی با انتقاد شدید از نبیل العربی، وی را متهم كرد كه با گروه‌های تروریست در حال نقشه كشی برای ویران كردن سوریه است.

به گزارش نما، ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره نوشت: "جهاد مقدسی"، سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه در سخنانی با موضع‌گیری در مقابل سخنان اخیر نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب در خصوص سوریه گفت: نبیل العربی با گروههای تروریست فعال در سوریه و کشورهای حامی آنها در حال طراحی نقشه‌ای برای ویران کردن سوریه است و ایراد چنین اظهاراتی از وی انتظار می‌رود.

مقدسی ادامه داد: نبیل العربی قبل از رفتن به دوحه‌، پایتخت قطر که به آتش افروز اصلی بحران سوریه تبدیل شده، با ایراد سخنانی استوارنامه خود را به گروه‌های تروریست و حامیان آنها در این کشور تقدیم کرد.

وی گفت: مواضع العربی وی را شریک، حامی و وسیله‌ای در دست تروریست‌ها قرار داده تا ملت سوریه را هدف قرار دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه افزود: ایراد چنین سخنانی از نبیل العربی عجیب نیست و وی بارها سخنانی علیه نظام سوریه ایراد کرده است اما هیچگاه توهم وی مبنی بر تغییر نظام در سوریه محقق نخواهد شد.

دبیرکل اتحادیه عرب روز چهارشنبه و قبل از ترک قاهره به مقصد دوحه در سخنانی گفته بود: چیزی از عمر دولت سوریه باقی نمانده است و وضعیت جدیدی در این کشور به زودی حاکم خواهد شد!

۱۳۹۱/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...