نسخه چاپی

آژیر قرمز به صدا درآمد!

با شكست مقابل بحرین، صعود ایران به اما و اگر كشیده شد.


به گزارش نما، با شکست مقابل بحرین، صعود ایران به اما و اگر کشیده شد. اگر ایران، عراق و بحرین را سه مدعی صعود از این گروه بدانیم، تا پایان هفته چهارمِ این مرحله، عراق و بحرین با یک امتیاز بیشتر نسبت به ایران، بالاتر از شاگردان ویلموتس قرار دارند. نتیجه مهمانی مقابل عراق که 48 ساعت دیگر مشخص می‌شود، احتمالا تا حد زیادی سرنوشت ایران را مشخص می‌کند.

اخبار ورزشی- ایران اگر موفق به شکست عراق شود با 9 امتیاز از شانس‌های اصلی صدرنشینی می‌شود. در این صورت عراق که 7 امتیازی باقی می‌ماند. بحرین هم در مهمانی مقابل هنگ‌کنگ کار خیلی سختی برای کسب امتیاز ندارد. اما با توجه به اینکه ایران دو بازی نسبتا ساده مقابل کامبوج و هنگ‌کنگ در پیش دارد و هر دو بازی دشوارش مقابل عراق و بحرین هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، با برد پس‌فردا مقابل عراق دیگر صعود ایران جای نگرانی ندارد.

در صورتی که این بازی مساوی شود، عراق یک اختلاف امتیازش با ایران را حفظ می‌کند. یعنی عراق 8 امتیازی می‌شود، ایران 7 و بحرین هم با برد (احتمالی) مقابل هنگ‌کنگ 10 امتیازی؛ در نتیجه فاصله ایران با صدرجدول به سه و با تیم دوم یک امتیاز می‌شود. اما در هفته آتی و جایی که قرعه استراحت به ایران خورده، عراق میزبان بحرین است. مسابقه‌ای که می‌تواند استرس را تا فروردین که بازی‌های هفته ششم این مرحله برگزار شود، به اردوی تیم ملی ایران تزریق کند.

و اگر تیم ملی ببازد؛ عراق که 10 امتیازی می‌شود. بحرین هم شانس بردش مقابل هنگ‌کنگ کم نیست و میتواند با 10 امتیاز کنار عراق قرار بگیرد. یعنی اختلاف امتیاز ایران با دو تیم مدعی به 4 امتیاز می‌رسد. اختلافی که ایران 4 هفته فرصت برای جبرانش دارد؛ اما هر دو تیم با کامبوج و هنگ‌کنگ دو تیم ضعیف گروه بازی دارند و بعید است که به سادگی به ایران اجازه جبران امتیاز دهند.

۱۳۹۸/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...