نسخه چاپی

فرماندار تهران: آماده برگزاری یك انتخابات باشكوه هستیم

فرماندار تهران گفت: طبق برگزاری انتخابات های گذشته با استفاده از تجربیات قبلی، این انتخابات را نیز با شكوه برگزار خواهیم كرد.


به گزارش نما، عیسی فرهادی فرماندار تهران در حاشیه افتتاح ستاد انتخابات فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهران یکی از مهم ترین حوزه های انتخابیه است که ۳۰ نماینده دارد و ۴ حوزه انتخابیه دیگر نیز در فرمانداری تهران فعال است.

اخبار سیاسی-وی با بیان اینکه رای گیری اقلیت ها با مرکزیت تهران انجام می شود، تصریح کرد: مرکز حوزه انتخابیه مجلس نمایندگان نیز در فرمانداری تهران است که امروز مورد افتتاح قرار گرفت. طبق برگزاری انتخابات های گذشته با استفاده از تجربیات قبلی، این انتخابات را نیز با شکوه برگزار خواهیم کرد.

بر پایه این خبر، شکر الله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران نیز گفت: حوزه انتخابیه تهران ،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس مرکز حوزه انتخابیه در تهران محسوب می شود.

وی افزود: افرادی که می خواهند برای این حوزه ها داوطلب شوند می توانند به فرمانداری ها و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

ستاد انتخابات شهر تهران برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه 22 آبان افتتاح شد. در این ستاد 24 جایگاه برای ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز دهم آذر آغاز و تا شانزدهم آذر انجام می‌شود. بنابر اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در 22 بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند و تبلیغات انتخاباتی از 23 بهمن آغاز می‌شود و داوطلبان تا 30 بهمن می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند و رای‌گیری در روز دوم اسفند برگزار می‌شود.

۱۳۹۸/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...