نسخه چاپی

‌شعاردهندگان علیه روحانی مردم نبودند

حسین مرعشی هم به جمع حمله‌كنندگان به چند معترض یزدی حسن روحانی پیوست؛ معترضان را سازمان یافته دانسته و گفته مردم نبودند و خواستار برخورد قضایی با آنان شده است.


به گزارش نما حسین مرعشی هم به جمع حمله‌کنندگان به چند معترض یزدی حسن روحانی پیوست؛ معترضان را سازمان یافته دانسته و گفته مردم نبودند و خواستار برخورد قضایی با آنان شده است. مرعشی در بخش‌هایی از یک مصاحبه در مورد سخنرانی روحانی در یزد و برخی شعار‌ها علیه او گفته: «از یک طرف عده‌ای نباید آقای رئیس جمهور را عصبانی می‌کردند و از طرف دیگر وقتی رئیس جمهور عصبانی می‌شود نباید کار‌ها و حرف‌هایی را که باید در جلسات خصوصی عنوان شوند علنی کنند و تن و بدن مردم را بلرزانند. البته معترضان در آن اجتماع مردم نبودند. اما وقتی مردم می‌فهمند که در مملکت اختلاس‌های بزرگ انجام شده است بدن‌شان می‌لرزد.» او البته به همین سطح از تخطئه معترضان هم اکتفا نکرده و ادامه داده که «ما در جامعه با بد اخلاقی‌هایی مواجه هستیم که شئون و احترام رئیس جمهور، منتخب مردم و دومین مقام رسمی کشور حفظ نمی‌شود. این رویه خطرناکی است. من همه این حرکت‌های سازمان‌یافته‌ای را که در یزد علیه آقای رئیس جمهور و برای جسارت به ایشان شده محکوم می‌کنم و امیدوارم که مقامات قضایی مسئول و دادستان محل برخورد لازم را صورت دهند و از حیثیت رئیس جمهور که حیثیت شخصی نبوده و حیثیت نظام است دفاع کنند.»

پیش از این پروانه مافی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس هم خواستار برخورد قضایی با شعاردهندگان یزدی شده بود. البته مرعشی در حالی آن‌ها را نیرو‌هایی سازمان یافته دانسته که هیچ مستندی مبنی بر این ادعا ارائه نکرده است. اگر هم آن جوانان معترض مردم نیستند، باید روشن شود چه هستند! نمی‌شود به همین راحتی عده‌ای را از دایره ملت اخراج کرد، چون نظرشان را دوست نداریم. از طرفی شعار‌ها حاوی مطالبات اقتصادی بوده و روشن نیست چرا اعتراض به وضعیت معیشتی باید توهین تلقی شود. مگر آنکه هر نوع انتقاد به حسن روحانی را توهین بدانیم!
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۸/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...