نسخه چاپی

برند سازی از داماد رئیس جمهور

روزنامه آرمان علاقه خاصی به بستگان مقامات دارد. روز‌هایی برای نوه امام خمینی در صفحات روزنامه جشن تولد می‌گرفت و یا هر سخن عادی‌اش را بی آنكه دارای اهمیت خاصی باشد، با تیتر و عكس یك پوشش می‌داد.

به گزارش نما روزنامه آرمان علاقه خاصی به بستگان مقامات دارد. روز‌هایی برای نوه امام خمینی در صفحات روزنامه جشن تولد می‌گرفت و یا هر سخن عادی‌اش را بی آنکه دارای اهمیت خاصی باشد، با تیتر و عکس یک پوشش می‌داد. در مورد فرزندان مرحوم هاشمی رفسنجانی هم روزنامه آرمان رسماً تبدیل به روزنامه خانوادگی آنان شد. حالا داماد حسن روحانی هم به این جمع اضافه شده و هر از چند گاهی، کامبیز مهدی‌زاده بی آنکه سابقه روزنامه‌نگاری یا فعالیت رسانه‌ای خاصی داشته باشد، برای روزنامه آرمان سرمقاله می‌نویسد و حتی اخبار مربوط به او در صفحه یک روزنامه منعکس می‌شود.

او برای کنش سیاسی، موضوعات جنجالی را هم انتخاب می‌کند تا در رسانه و در افکار عمومی دیده شود. برخی فعالان سیاسی این اقدام او را در راستای تلاش برای مطرح شدن به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس می‌دانند. او در شماره دیروز روزنامه آرمان به اظهارات مجتبی ذوالنور در نقد رئیس جمهور در یادداشتی مبتدیانه پاسخ گفته بود. صرف نظر از آنکه مجتبی ذوالنور چه گفته است، عبارات مهدی‌زاده در تمجید از پدر همسرش جالب و قابل تأمل است.

برای نمونه بخش‌هایی از تعاریف او از روحانی را بخوانیم: «حواس‌تان باشد این شخص حسن روحانی است که شب و روز تمامی فکرش این بوده که عظمت و عزت مردم ایران حفظ شود.» یا «یک روحانی مبارز (حسن روحانی) که قبل و بعد از انقلاب قلبش برای وطن می‌تپد با ابوالحسن بنی‌صدر مقایسه شود نشان دهنده آن است که برای لباس روحانیتی که خود نیز آن را برتن دارید ارزشی قائل نیستید.» و «رئیس‌جمهوری که با تدبیر خود حوادث دی ماه ۹۶ را با کمترین هزینه‌ای مدیریت و کنترل نمود.» و ...

مهدی‌زاده پیش از این با بدوبیراه گفتن به واعظی و آشنا به عنوان نماد مخالفت با اطرافیان روحانی و یا زدن توئیت‌های جنجالی و دادن سرمقاله به آرمان یزد و خبرسازی تلاش کرد از گمنامی دربیاید. مثلاً در ماجرای اختلاف روحانی و جهانگیری، کامبیز مهدی‌زاده در مصاحبه با شرق طعنه‌های سنگینی را به نزدیکان روحانی وارد کرد. در حالی که از اساس روشن نبود او با چه عنوانی در این موضوع طرف مصاحبه قرار گرفته است. آیا داماد رئیس جمهور بودن، قرار است سمت محسوب شود؟! جالب آنکه در نسخه کاغذی روزنامه، عنوان او مشاور معاون علمی رئیس جمهور ذکر شده، اما در نسخه الکترونیک و پی دی اف روزنامه، این عنوان حذف شده است.
منبع: روزنامه جوان

۱۳۹۸/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...