نسخه چاپی

اصلاح طلبان عروسی را بر همایش ترجیج دادن/عصبانیت كواكبیان و دست زدن برای میرحسین

عکس خبري -اصلاح طلبان عروسي  را بر همايش ترجيج دادن/عصانييت كواكبيان و دست زدن براي ميرحسين

برخی از این دوستان بهانه هایی آوردند، مثلا گفتند عروسی داریم یا حاجی داریم و یا می خواهیم به ختم برویم اگر هم می آمدند وقت برای سخنرانی آنان نداشتیم.

دبیر کل جبهه اصلاح طلبان درباره عدم حضور دعوت شدگانی همچون عارف، نجفی، موسوی لاری، عبدالله نوری و محمد رضا خاتمی در همایش این تشکل، گفت: برخی از این دوستان بهانه هایی آوردند، مثلا گفتند عروسی داریم یا حاجی داریم و یا می خواهیم به ختم برویم اگر هم می آمدند وقت برای سخنرانی آنان نداشتیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، همایش تبیین طرح مناسک که امروز جمعه به میزبانی جبهه اصلاح طلبان با حضور برخی از احزاب و چهره های اصلاح طلب در هتل المپیک تهران برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

در اوایل این همایش زمانی که نوبت سخنرانی به منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی رسید مطهری نژاد دبیر همایش گفت: ما وقت دبیر کل غایب را به شما می دهیم و از حضار خواست که برای سلامتی دبیرکل این حزب صلواتی بفرستند.

در ادامه این همایش ناصر غلامرضایی مسئول حزب مردم سالاری در لرستان در اظهارنظر عجیب مدعی شد که در جنگ تحمیلی 900 هزار نفر شهید اصلاح طلب هستند.

علیخانی که از سخنرانان دیگر این همایش بود در واکنش به طرح مناسک کواکبیان گفت: برگزاری این جلسات مفید است اما بدون حضور بزرگان اصلاح طلب نتیجه بخش نیست و کاندیدای اصلاح طلب باید مهر تایید خاتمی و هاشمی را داشته باشد. صحبتهای علیخانی واکنش مطهری نژاد، کواکبیان و محجوب را در پی داشت و آنان نیز معتقد به خرد جمعی اصلاح طلبان و نظرخواهی همه احزاب و گروه های اصلاح طلب در مورد کاندیدای واحد بودند نه مهر تایید خاتمی و هاشمی.

محجوب دبیر کل خانه کارگر که از دیگر سخنرانان این همایش بود نسبت به عدم حضور برخی احزاب اصلاحات در این همایش گلایه کرد و گفت: بهتر آن بود که کسانی که به این همایش دعوت شده بودند به این همایش می آمدند وفقط به حاضران سلام می کردند و سخنرانی نمی کردند. ما به همه جلساتی که دعوت می شویم می رویم حتی به جلسات حزب موتلفه اسلامی.

ارائه نظرهای مخالف برای رسیدن به اجماع توسط سخنرانان از دیگر حاشیه های جالب این همایش بود. محجوب در سخنرانی خود بر تعدد کاندیداها تاکید داشت و دیگر سخنرانان بر کاندیدای واحد. برخی طرح مناسک را مناسب برای رسیدن به اجماع می دانستند و برخی دیگر نظر بزرگان و چهره های اصلاح طلب را کافی می خواندند.

همچنین میرزا بابا مطهری نژاد دبیر این همایش درباره اخبار منتشر شده مبنی بر حضور کمرنگ اصلاح طلبان در این همایش گفت: منظورتان از چهره های اصلاح طلب چه کسی است؟ بیشتر آنهایی که شما مد نظر دارید در زندان هستند بروید آزادشان کنید تا دراین جلسات شرکت کنند. این در حالی است مطهری نژاد قبل از برگزاری این همایش در مصاحبه خبر از حضور شخصیتهایی چون عارف، محمد علی نجفی، موسوی لاری، عبدالله نوری و محمد رضا خاتمی داده بود که در این همایش غایب بودند.

کواکبیان دبیر کل جبهه اصلاح طلبان به عنوان آخرین سخنران مراسم نیز با اشاره به عدم حضور برخی چهره های اصلاح طلب گفت: برخی از این دوستان بهانه هایی آوردند، مثلا گفتند عروسی داریم یا حاجی داریم و یا می خواهیم به ختم برویم اگر هم می آمدند وقت برای سخنرانی آنان نداشتیم.
همچنین فارس نوشت:علیرغم اینکه کواکبیان از دادن لقب فتنه‌گر به اصلاح طلبان بسیار خشمگین شده بود اما پس از نام بردن از میرحسین موسوی برخی از شرکت‌کنندگان برای قطع موضوع صحبت اقدام به دست زدن کردند.

۱۳۹۱/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...