نسخه چاپی

تیم ویلموتس بی‌برنامه و عصبی

به طرز عجیبی جنگ روانی بازی با عراق (كه قبل از آغاز مسابقه شروع شده بود) را باختیم و البته با شروع بازی هم اسیر جنگ‌های روانی كه بازیكنان عراق راه انداختند شدیم.


به گزارش نما، متأسفانه تیم ملی کشورمان دومین شکست پیاپی خود را هم در راه صعود به جام جهانی متحمل شد تا در پایان دور رفت مقدماتی این رقابت‌ها، کار صعودمان خیلی زود به اگر و، اما کشیده شود. اتفاقی که برای ادامه بازی‌ها فشار مضاعفی را به فوتبال ما وارد خواهد کرد. در مطلب زیر چند نکته از بازی مقابل عراق را برای شما مهیا کرده‌ایم.
۱- ترکیب اولیه تیم ایران با یک تغییر
اخبار ورزشی- به نسبت بازی‌های قبلی ترکیب اولیه ایران تنها یک تغییر در دل خود داشت و به جای احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی به زمین آمده بود، تغییری که بنا بر اندیشه ویلموتس مبنی بر حضور یک بازیکن با تجربه در میدان انجام شد ولی همان گونه که همه دیدند این تغییر یک نفره نه تنها به کار تیم ملی نیامد بلکه با اخراج بچگانه کاپیتان با تجربه تیم ملی بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم تا این تصمیم و البته عملکرد مسعود یکی از دلایلی باشد که این شکست را متحمل شدیم.
۲- آمار بهتر و دو برابری عراق در شوتزنی
یکی از شاخصه‌های تیم ملی با ویلموتس بازی تهاجمی است، اما در یک بازی سنگین و حساس مثل این بازی، آمار‌ها نکات دیگری را نشان می‌دهد. در این بازی عراق ۱۲ شوت به دروازه ما زد که ۴ تای آن داخل چهارچوب بود و در سوی مقابل تیم ملی کشورمان فقط ۶ شوت به دروازه عراق زد که تنها ۲ تای آن به چهارچوب حریف راه پیدا کرد. با این حساب دقیقاً در هر دو آیتم مربوط به شوتزنی، عراقی‌ها دو برابر ما شوت زدند.
۳- بازی بد تیم ملی در نیمه دوم
بدون اغراق در ۴۵ دقیقه دوم یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های تیم ملی را طی چند سال اخیر شاهد بودیم و به معنای واقعی در زمین و در این زمان هیچ طرح و برنامه مشخصی را از ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی ندیدیم و حتی در زمینه ارسال پاس‌های ساده و حتی در عقب زمین هم بد و ضعیف عمل کردیم و اگر بخواهیم کمی رودربایستی را کنار بگذاریم باید بگوییم در نیمه دوم هیچ کس نفهمید در زمین چه‌کاره و به دنبال چه هدفی بودیم.
۴- بازی درخشان عراقی‌های نام‌آشنا
برای ما ایرانی‌ها در ترکیب تیم ملی عراق چند بازیکن نام‌آشنا از جمله بشار رسن و طارق همام به چشم می‌خورد؛ دو بازیکنی که به واسطه بازی در دو تیم پرسپولیس و استقلال حسابی معروف بودند و البته این دو در زمین بازی و مقابل تیم ملی ما بسیار خوب و درخشان ظاهر شدند تا نسبت به دیگر ملی‌پوشان عراقی که انصافاً همگی خوب بودند این دو نفر بیشتر به چشم بیایند.
۵- وقتی جنگ روانی را با عصبی بودن باختیم
به طرز عجیبی جنگ روانی این بازی (که قبل از شروع مسابقه شروع شده بود) را باختیم و البته با شروع بازی هم اسیر جنگ‌های روانی که بازیکنان عراق راه انداختند شدیم و در هر دامی که آن‌ها پهن می‌کردند می‌افتادیم و در این شرایط بیشتر بازیکنان ما به جای آرامش داشتن، خود آتش‌بیار معرکه می‌شدند و به راحتی از کوره در می‌رفتند و در درگیری‌ها نقش اول را ایفا می‌کردند.

۱۳۹۸/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...