نسخه چاپی

حبیبی: اهل اعتراض و جرزنی نیستم

سرمربی تیم كشتی دانشگاه آزاد گفت: همه من را می‌شناسند كه اهل اعتراض و جرزنی نیستم، اما نمی‌توانیم بپذیریم كه سر ما را كلاه بگذارند.




به گزارش نما، هادی حبیبی درباره اعتراض‌شان به نتایج تیم رعد ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد گفت:‌ سال‌هاست در کشتی هستم و همه من را می‌شناسند که اهل اعتراض و جرزنی نیستم، اما نمی‌توانیم بپذیریم که سر ما را کلاه بگذارند.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد:‌ می‌خواستم در پایان لیگ در این خصوص صحبت کنم، اما از همان روز اول و قرعه‌کشی مسابقات اتفاقات عجیب و غریب شروع شد. متأسفانه بی‌کیفیت‌ترین سازمان لیگ ایران را در این دوره شاهد بودیم. آن از قانون حضور 3 کشتی‌گیر ملی‌پوش که به 4 کشتی‌گیر تبدیل شد و آن هم از بهنام احسان‌پور که معلوم نیست الان کجا است. وقتی به آن صورت با یونس امامی قرارداد می‌بندند بهتر از این نمی‌‌شود.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد درباره تهدید بر عدم حضور در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد تصریح کرد: موضوع عدم حضور ما در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جدی است. مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد به همراه مدیر فنی و مدیر تیم با حضور در فدراسیون کشتی شکایت رسمی ما را کتباً اعلام کردند.

حبیبی با بیان تخلفات صورت گرفته از سوی نماینده ساری گفت:‌ کجای دنیا وقتی تیمی انصراف می‌دهد امتیازاتش را منظور می‌کنند. اگر امتیازات رعد حذف شود، کشتی رودرروی ما با توس لحاظ می‌شود که با توجه به نتایج کسب شده، تیم ما به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. با این روش نمی‌توان ادامه داد؛ یک تیم تخلف کرده است و باید به تخلفاتش رسیدگی شود. موضوع جالب این است که مسئولان پدافند هم به این موضوع اذعان داشتند.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد افزود: در کشتی رودررو هم همه چیز مشخص است یک دیدار را 5 بر5 به توس باختیم و در مسابقه دیگر 7 بر 3 در تهران به پیروزی رسیدیم؛ پس ما باید قانوناً به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم.

حبیبی در پاسخ به این سؤال که آیا در مرحله نهایی لیگ برتر شرکت خواهند کرد یا نه، گفت: اردوی تیم ما تشکیل شده و کشتی‌گیران در اردو هستند و هنوز در این خصوص به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. مسئولان دانشگاه آزاد تصمیم‌گیری را برعهده من و مدیر فنی گذاشتند و ما هم انتظار داریم مسئولان فدراسیون کشتی به شکایت ما رسیدگی کنند.

وی در خصوص اینکه در صورت حضور در مرحله نهایی از کشتی‌گیران خارجی خود استفاده خواهند کرد یا نه، گفت: اگر سرگروه شویم و جواز حضور در فینال را کسب کنیم استفاده می‌کنیم. با توجه به اینکه در پرداخت دلاری مشکل داریم و تنها می‌توانیم ریالی پرداخت کنیم اگر قرار بود بابت 4 کشتی، 12 هزار دلار پرداخت کنیم هزینه بالایی می‌شد؛ به همین دلیل اگر به فینال برسیم بابت 2 کشتی 6 هزار دلار پرداخت خواهیم کرد و از نفرات خارجی خود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور روز جمعه اول آذرماه با حضور 4 تیم راه یافته از دور مقدماتی این مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی بعنوان تیم‌های اول و دوم گروه «الف» و تیم‌های تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بعنوان تیم‌های اول و دوم گروه «ب» به مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور راه یافته‌اند که مسئولان دانشگاه آزاد نسبت به نتایج تیم رعد اعتراض دارند.

۱۳۹۸/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...