نسخه چاپی

قابل توجه كانديداهاي رياست جمهوري؛

تبلیغات زودهنگام نكنید؛

انتظار می رود در شرایط حساس فعلی كه كشور بیش از هر چیز به وحدت و انسجام زیر سایه ولایت فقیه نیاز دارد، رجال سیاسی بیش از سایرین ولایتمداری‌شان را در عمل ثابت كنند.

به گزارش نمابه نقل ازجهان،
رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 مهرماه سال جاری در دیدار بسیجیان استان خراسان شمالی با رد کامل ورود زودهنگام برخی به عرصه انتخابات تأکید کردند: «انتخابات نزدیک نیست ولی برخی از همین حالا وارد این عرصه می شوند که اصلا این مسئله را تأیید نمی کنیم زیرا هر چیز باید در جای خود و وقت خود انجام شود». معظم له در موراد مشابه قبلی نیز ورود زودهنگام به عرصه انتخابات را نهی کرده بودند. این سخن رهبر انقلاب که حکیمانه و دلسوزانه و در جهت حفظ منافع کشور بود با استقبال اغلب فعالان سیاسی روبرو شد.

بیش از 6 ماه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده است. در این میان انتظار از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری –بویژه آنان که خود را ولایتمدار می دانند- این است که با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از ورود زودهنگام به فضای انتخابات و سیاسی و انتخاباتی کردن فضای جامعه بپرهیزند.

متاسفانه در طی روزها و هفته های اخیر اخباری مبنی بر سفرهای ویژه برخی نامزدها به استان های مختلف یا "تاسیس دفاتر ارتباطات مردمی" و "دفتر ارتباط با نخبگان" ایشان به گوش می رسد که بیش از هر چیز شائبه انتخاباتی بودن این اقدامات را پررنگ می کند. آنچه نیاز است در مقطع فعلی نخبگان سیاسی به آن توجه نمایند توجه عملی به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از تبلیغات زودهنگام است در غیر این صورت انجام فعالیت های انتخاباتی تحت لوای دیگر تنها به معنی دور زدن امر ولایت تفسیر خواهد شد ضمن اینکه این دسته از کاندیداها نباید فراموش کنند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی که دل در گرو پیام ولی امر خویش دارند این رفتار متناقض ایشان را بر خلاف توصیه رهبر انقلاب دیده و طبیعتاً اینگونه فعالیت های انتخاباتی را بر نمی تابند.

اینکه کاندیدایی به یک شهرستان سفر کند، در جمله اول سخنرانی خود ورود زودهنگام به انتخابات را بر خلاف نظر رهبر انقلاب بداند اما در ادامه با ژست انتخاباتی و در هیبت رییس جمهور آینده! به تفسیر و تبیین امور بپردازد و در همان حال ستاد انتخاباتی خود را در آن شهرستان رتق و فتق کند تغییر خاصی در مسئله ایجاد نکرده است چه که در مقطع فعلی تبلیغات غیررسمی نیز به مصلحت کشور نیست و تنها فضای کشور را دچار التهاب و سیاست زدگی خواهد کرد.

انتظار می رود در شرایط حساس فعلی که کشور بیش از هر چیز به وحدت و انسجام زیر سایه ولایت فقیه نیاز دارد، رجال سیاسی بیش از سایرین ولایتمداری‌شان را در عمل ثابت کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...