نسخه چاپی

خدمات رسانی مترو تهران در روزهای سرد و برفی

فرنوش نوبخت گفت: در صورت بارش برف و برودت هوا به دلیل بروز ترافیك احتمالی افزایش ساعات كار مترو صورت می‌گیرد.


به گزارش نما، فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه خدمات رسانی مترو تهران و حومه طبق جدول زمان بندی انجام می‌شود، گفت: در صورت بارش برف و برودت هوا به دلیل بروز ترافیک احتمالی افزایش ساعات کار مترو صورت می‌گیرد.

اخبار اجتماعی-نوبخت با بیان اینکه خللی در ارایه خدمات عادی به شهروندان رخ نداده است، افزود: تاخیری در تردد قطار‌ها به غیر از دو مورد وجود نداشته که آن هم به علت خرابی قطار بوده که مشکلات به سرعت بررسی و خوشبختانه اکنون تمامی خطوط مترو فعال بوده و آماده خدمات رسانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت قطار‌ها در خطوط یک، ۲ و ۴ به فاصله هر سه و نیم دقیقه انجام می‌شود، تصریح کرد: در خطوط ۷ نیز حرکت قطار‌ها به ۱۰ دقیقه کاهش یافته است.

نوبخت از فعالیت ۲۴ ساعته خط فرودگاه امام خمینی و همچنین مترو تهران کرج در شب گذشته خبر داد و گفت: خطوط درون شهری نیز شب گذشته تا ۲۴ بامدادفعال بوده است.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه یادآور شد: با توجه به بررسی روزانه عوامل مختلف تاخیر‌ها پایداری در سیستم دیده می‌شود.

۱۳۹۸/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...