نسخه چاپی

جبران اشتباه 84 با دولت وحدت ملی!

پس از دیدار تعدادی از اصلاح‌طلبان با حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی، سایت آقای هاشمی اقدام به حاشیه‌نگاری از این دیدار كرده كه دانسته یا ندانسته موضوعات جالبی را بیان كرده است.

به گزارش نما، وطن‌امروز نوشت، در بخشی از این حاشیه‌نگاری درباره فضای حاکم بر این دیدار نوشته شده: «مهم‌ترین دغدغه آنها در مواجهه با آیت‌الله چگونگی «اجماع» است. آیت‌الله توضیح زیادی در این‌باره نمی‌دهند. آدرسش را قبلا داده‌اند. «دولت وحدت ملی».


دولت وحدت ملی فقط یک شعار نیست. نمونه اجرایی دارد. دولت سازندگی. روزهایی که اصلاح‌طلب و اصولگرا به شرط «اعتدال» دور یک میز نشستند تا ظرفیت حداکثری نظام به منصه ظهور برسد. بی‌ذخیره ارزی و دلارهای سرشار نفتی. تا به حسن مدیریتی 8 ساله خرابی‌های جنگ 8 ساله به خاطره‌ها سپرده شود.


برای دولت وحدت ملی آدرس غلط نباید داد. راه دور نباید رفت. کمی حافظه‌ها را باید به یاری طلبید». در ادامه این حاشیه‌نگاری نوشته شده: «اصلاح‌طلبان در دیدار آیت‌الله از «اشتباه 84» خود هم می‌گویند. این باید رسم اصلاحات باشد. اصلاحات را باید از خود آغاز کرد تا اعتماد مردم حاصل شود. تجربه 84 نشان داد که «اصلاحات بی‌اعتدال» حاصل جمعش چه می‌شود. چرخ را نباید دوباره اختراع کرد. تجربه‌ها آینه عبرت ماست».


پس از دیدار هفته گذشته تعدادی از دوم‌خردادی‌ها با حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی، روز گذشته نیز همایش طرح مناسک حزب مردمسالاری در هتل المپیک تهران برگزار شد تا مقدمه‌ای برای آغاز فعالیت‌های جریان حامی فتنه 88 برای انتخابات ریاست‌جمهوری 92 باشد.


در این نشست که چهره‌های شاخص اصلاحات همچون شیخ قدرت علیخانی، مصطفی کواکبیان، آیت‌الله تاکندی، علیرضا محجوب و... حضور داشتند، سخنرانان ضمن آسیب‌شناسی جریان دوم‌خرداد به تمجید از نقش محوری هاشمی‌رفسنجانی پرداخته و نسبت به کاندیدای واحد این جریان در انتخابات رياست‌جمهوري تاکید شد.


گفتنی است، در دیدار تعدادی از اصلاح‌طلبان با هاشمی در هفته گذشته، هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت بر حضور منسجم اصلاح‌طلبان در انتخابات با کاندیدای مشخص تاکید کرد.


قدرت‌الله علیخانی در این همایش اذعان کرد هاشمی به آنها قول داده در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از کاندیدای معتدل اصلاح‌طلبان حمایت خواهد کرد. فارس نیز روز گذشته خبر داد حزب کارگزاران اخیرا کارگروهی اقتصادی برای انتخابات سال 92 راه‌اندازی کرده است.

۱۳۹۱/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...