نسخه چاپی

خانم بازیگر: زیبایی تمام توانایی یك بازیگر نیست

بازیگر فیلم روزهای نارنجی گفت: از نظر من كیفیت بازیگران زن امروز سینما در برابر تعداد حضور مكرر آنها در آثار مختلف سینمایی مطابقت ندارد، واقعیت امر سینمای امروز به سمت ویترین شدن بازیگران رفته است.


به گزارش نما، رویا حسینی بازیگر فیلم روز‌های نارنجی، پیرامون ویترینی شدن بسیاری از بازیگران زن سینمای ایران گفت: از نظر من کیفیت بازیگران زن امروز سینما در برابر تعداد حضور مکرر آنها در آثار مختلف سینمایی مطابقت ندارد، واقعیت امر سینمای امروز به سمت ویترین شدن بازیگران رفته است.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: این را کتمان نمی کنم که زیبایی بخشی از وجود هر انسان و طبیعتاً بازیگر است اما اینکه همه ملاک‌ها برای انتخاب بازیگر، زیبایی باشد قابل قبول نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را فراموش نکنیم که کیفیت بازیگری بسیار مهم است و اگر این کیفیت بازی با زیبایی هم راستا شود اتفاقات خوبی برای یک بازیگر می‌افتد. به هر حال برخی بازیگران زن در تئاتر هر روزه فعالیت درخشانی دارند، اما متاسفانه کمتر دیده می‌شوند.

بازیگر فیلم روز‌های نارنجی درباره کم کار بودن بازیگران خوب تئاتر در سینما اضافه کرد: بازیگران خوب تئاتر کمتر راهی برای ورود به سینما پیدا می‌کنند، زیرا شاید سینمای امروز بیشتر به سمت بازیگران ویترینی رفته است.

وی با اشاره به حضورش در فیلم روز‌های نارنجی تاکید کرد: پیشنهادم به بازیگران جوان این است که صبور باشند و مطمئن باشند که اتفاقات بسیار خوبی برای آن‌ها در آینده می‌افتد و احتمالا آرش لاهوتی نامی پیدا شود که استعداد آن‌ها را کشف کرده و بر همین اساس آن‌ها را به سینما معرفی کند.

حسینی خطاب به هم‌نسلان خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: من هنوز برای نصیحت خیلی جوانم، اما صحبتم با بازیگران جوان این است که صبور باشند. اگر واقعا هدف واقعی آن‌ها بازیگری است تنها راه موفقیت صبوری است.

۱۳۹۸/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...