نسخه چاپی

اقدامات اشرار به منافع ملی و معیشت مردم آسیب می‌زند

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینكه قطعاً خط مردم معترض از آشوبگران جداست، گفت: برخی به دنبال برهم‌زدن امنیت كشور هستند.


به گزارش نما، حسین مقصودی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعترضات اخیر مردم در پی افزایش نرخ بنزین، اظهار داشت: اعتراضات مردم به نرخ بنزین به صورت مسالمت آمیز بود و کمی بعد با ورود عده‌ای آشوبگر اعتراضات به حق مردم به اغتشاش تبدیل شد.

اخبار سیاسی- وی افزود: درگیری و حمله به نیروهای انتظامی، نظامی و به آتش کشیدن پمپ‌بنزین‌ها و اماکن عمومی در برخی شهرها قطعا کار آشوبگران است که به دنبال سودجوی شرایط از شرایط به وجود آمده هستند که خط مردم معترض از آنها و اقدامات مخرب هنجارشکنان جدا است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه اقدامات خرابکارانه اشرار به منافع ملی و معیشت مردم آسیب می‌زند، ادامه داد:اقدامات اغتشاشگران زندگی شهروندان را مختل کرده و بسیاری از مردم را برای انجام کار‌های روزمره دچار مشکل کرده است.

مقصودی با تاکید بر اینکه اعتراض نسبت به یک سیاست دولت با برهم ریختن نظم شهر و آشوبگری متفاوت است، گفت:مردم معترض نسبت به افزایش نرخ بنزین باید حساب خود را از اشرار که با اقدامات هنجار شکنانه نظم شهر را بر هم زده‌اند جدا کنند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت:بررسی اقدامات انجام شده از سوی آشوبگران در چند روز گذشته در برخی از شهر‌های کشور بیانگر آن است که درگیری‌های رخ داده بیشتر از اینکه هدفش اعتراض به افزایش نرخ و سهمیه بندی بنزین باشد در راستای ایجاد خسارت و امنیتی کردن فضای کشور است که لازم است که دستگاه‌های متولی جلوی آنها را گرفته و نظم و امنیت را به به شهر‌ها بازگردانند.

۱۳۹۸/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...