نسخه چاپی

كرایه حمل بار افزایش نخواهد یافت

كاظم زاده رئیس كمیته حمل و نقل كمیسیون عمران مجلس گفت: بالا رفتن كرایه حمل و نقل كالا و بار به دلیل افزایش نرخ بنزین به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، زیرا سوخت كامیون ها گازوئیل بوده و گرانی بنزین تأثیری نخواهد داشت.


به گزارش نما، در پی افزایش قیمت بنزین در کشور، از سوی برخی رسانه ها مطالبی درباره تعیین نرخ جدید حمل و نقل مطرح شده است، حال یکی از شمول حمل و نقل در کشور، بحث حمل بار بوده که در اقتصاد و تجارت کشور نقش به سزایی دارد. با افزایش تعرفه حمل و نقل بار، قیمت محصولات به واسطه رشد نرخ جابه جایی کالا، بالا می رود، از این رو در شرایط کنونی برای کنترل قیمت کالاها در بازار، مدیریت تعرفه حمل بار ضروری است.

افزایش نرخ بنزین هیچ تأثیری در گرانی تعرفه حمل و نقل بار نخواهد داشت

اخبار اقتصادی- در این رابطه، شادمهر کاظم زاده رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تأثیر افزایش نرخ بنزین در گرانی تعرفه حمل بار، گفت: قطعا افزایش نرخ بنزین هیچ تأثیری در گرانی تعرفه حمل و نقل بار نخواهد داشت، زیرا حمل بار در کشور توسط کِشنده های سنگین و کامیون ها صورت می گیرد.

سوخت اصلی کامیون ها، گازوئیل بوده و به هیچ وجه از سوخت بنزین استفاده نمی کنند

سوخت کامیون ها، گازوئیل بوده و به هیچ وجه از سوخت بنزین استفاده نمی کنند، بنابر این افزایش قیمت بنزین نباید تأثیری در بالا رفتن تعرفه حمل و نقل کالا داشته باشد

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوخت کامیون ها، گازوئیل بوده و به هیچ وجه از سوخت بنزین استفاده نمی کنند، بنابر این افزایش قیمت بنزین نباید تأثیری در بالا رفتن تعرفه حمل و نقل کالا داشته باشد.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس گفت: البته این موضوع مطرح می شود که تجهیزات و قطعات فنی این کامیون ها توسط ماشین های سبک و بنزینی حمل می شود و شاید این مسئله در گرانی این قطعات تأثیر داشته باشد، اما به نظر من این مسئله در کوتاه و میان مدت اثرگذار نخواهد بود.

۱۳۹۸/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...