نسخه چاپی

بررسی سوالات نمایندگان از دژپسند و آذری جهرمی در جلسه كمیسیون اقتصادی

رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه كمیسیون اقتصادی، سوالات نمایندگان از وزرای امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح و بررسی شد.


به گزارش نما، الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست (سه‌شنبه آبان ماه) کمیسیون متبوع خود، به حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارایی و معاونان آنها در این جلسه اشاره کرد.

اخبار سیاسی- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان براساس وظایف تقنینی و نظارتی خود به بیان تذکر، انجام تحقیق و تفحص، استیضاح و سوال از وزیر می‌پردازند بنابراین در جلسه امروز 2 سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و 9 سوال از وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: محور سوالات از وزیر اقتصاد گمرک، بورس، مالیات و... بود که آقای دژپسند نیز توضیحات لازم را در این زمینه ارائه کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تعدادی از نمایندگان از توضیحات وزیر اقتصاد قانع نشدند و مقرر شد اطلاعات تکمیلی از سوی وزارتخانه در اختیار نمایندگان سئوال کننده قرار بگیرد تا پس از بررسی، تصمیم گیری نهایی نماینده سئوال کننده، انجام شود.

۱۳۹۸/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...