نسخه چاپی

چمران: اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تكرار شود

عضو شورای مركزی ائتلاف نیروی های انقلاب تاكید كرد كه اشتباهات گذشته در مسیر انتخابات نباید تكرار شود.


به گزارش نما، مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروی های انقلاب در گردهمایی اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شورا، با تاکید بر اینکه در انتخابات مجلس پیش رو نیازمند ائتلاف حداکثری هستیم گفت: برخی دغدغه دارند که در لیست فقط اقصاددانان نباشند که مساله درستی است و به همین منظور فرمی طراحی شده که ببینیم چه میزان و از چه تخصص هایی نیازست که به مردم معرفی کنیم.


اخبار سیاسی- وی افزود: از بعد انتخابات ریاست جمهوری اقدامات آغاز شده است ولی به هر حال تا زمان رسیدن به انتخابات شور ایجاد نشده و نمی توان برنامه ها را اجرا کرد.


چمران با بیان اینکه زمان ما کم است و برای جا افتادن گفتمان باید سریع تر عمل کنیم تصریح کرد: ما در حال کار هستیم و باید زودتر اقدامات انجام شود.

عضو شورای ائتلاف با تاکید بر اینکه دید عمومی مردم دارای سطح بالایی است و البته باید اطلاع رسانی مناسبی نیز صورت بگیرد، گفت: قطعا اشتباهات گذشته نباید تکرار شود و خواسته ما از اساتید دانشگاه همین است که نظر خود را درباره اصلاح موارد گذشته بیان کنند.


چمران درباره جذب اقشار خاکستری خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به شیوه برنامه ریزی و تلاش ما دارد و اگر بتوانیم به طور مناسب وضعیت را تشریح کرده و راهکارهای خود را جا بیندازیم حتما می توانیم آرای طیف ها و بخش های مختلف جامعه را به خود جذب کنیم.

۱۳۹۸/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...