نسخه چاپی

تیم ملی فوتسال با نفرات اصلی پا به رقابت‌های مشهد می‌گذارد

تیم ملی فوتسال كشورمان هفته آینده كار خود را در رقابت‌های چهار جانبه مشهد آغاز می‌كند.


به گزارش نما، دهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال از روز پنجشنبه هفتم آذر ماه با حضور ۱۶ بازیکن در مشهد برگزار می‌شود و تا شنبه ۹ آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت. هدف از برگزاری این اردو آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در رقابت‌های چهار جانبه مشهد است که از ۱۰ تا ۱۳ آذر ماه با حضور تیم‌های ملی اسلواکی، بلاروس و کویت در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود.

اخبار ورزشی-​به همین منظور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نام ۱۶ بازیکن را برای شرکت در رقابت‌های چهار جانبه مشهد اعلام کرد که از نکات قابل توجه در این لیست دعوت از بازیکنانی است که سال‌ها در تیم ملی حضور دارند و همچنین بازیکنان لژیونری که در خارج از کشور بازی می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد که مسابقات چهار جانبه مشهد برای کادر فنی و همچنین سرمربی تیم ملی بسیار حائز اهمیت است و با دعوت از این بازیکنان به نوعی می‌توان گفت که تا حدود بسیار زیادی ترکیب اصلی تیم ملی فوتسال کشورمان را در مسابقات جام ملت‌های آسیا مشخص شده است.

همچنین می‌توان گفت که هدف دیگر کمیته فوتسال از برگزاری رقابت‌های چهار جانبه مشهد، آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر بین بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌باشد که حدود ۳ ماه دیگر آغاز می‌شود. رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ۸ تا ۱۸ اسفند ماه با حضور ۱۶ تیم به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به رقابت‌های چهار جانبه مشهد:

سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، باقر محمدی، محمد رضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید، سعید احمد عباسی، قدرت بهادری، احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی، حسین طیبی، محمد شجری، بهزاد عطیمی، طا‌ها نعمتیان، مهدی کریمی

لازم به توضیح است که تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان رقابت‌های چهار جانبه مشهد قرار است یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های اروپایی برگزار کند، اما هنوز نام این تیم اعلام نشده است.


۱۳۹۸/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...