نسخه چاپی

طرح دوفوریتی مجلس برای كنترل درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین

عضو هیات رئیسه مجلس از طرح دو فوریتی مجلس خبر داد كه براساس آن قرار است درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین فقط صرف اقشار كم درآمد جامعه شود.


به گزارش نما، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر در مجلس حرف‌هایی درخصوص استیضاح برخی وزرا از جمله وزرای اقتصادی مطرح است.

اخبار سیاسی- وی افزود: طرح این استیضاح‌ها به دنبال افزایش قیمت کالاها و برخی گرانی‌ها پس از افزایش قیمت بنزین است حال اینکه کدام یک از این استیضاح‌ها به نتیجه برسد را نمی‌دانم.

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: در حال حاضر جمعی از نمایندگان طرح دوفوریتی را تهیه و تدوین کردند که براساس آن تمامی درآمدهای حاصل از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین توسط دولت، طرح مردم و به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه شود.

قاضی‌زاده درخصوص دیگر جزئیات این طرح عنوان کرد که براساس طرحی که نمایندگان تدوین کرده‌اند دولت موظف است 100 درصد درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را فقط و فقط در اختیار مردم قرار دهد.

وی سوال از وزرای اقتصادی دولت را از جمله موارد مطرح در مجلس خواند و گفت: جمعی از نمایندگان هم سوال از وزرای اقتصادی را مطرح کردند و در این خصوص خواستار پاسخگویی این وزرا درباره نحوه عملکردشان پس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین چه بوده است.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: ما از ابزارهای نظارتی خود در این خصوص استفاده خواهیم کرد و موارد مذکور را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

۱۳۹۸/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...