نسخه چاپی

اغتشاشات اخیر پیچیده‌تر از آشوب‌های ۹۶ و ۸۸ بود

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینكه اغتشاشات اخیر پیچیده‌تر از آشوب‌های سال‌های ۹۶ و ۸۸ بود، به اعلام جزییات راهپیمایی فردا در تهران در محكومیت این اغتشاشات پرداخت.


به گزارش نما، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی برگزاری مراسم یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اغتشاشگران فردا دوشنبه ساعت دو و نیم بعد از ظهر در میدان انقلاب خواهد بود.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: از چهار مسیر میدان حر، ولیعصر، نواب و کارگر به سمت میدان انقلاب منتهی خواهد شد. سخنران این مراسم سردار سلامی خواهد بود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: روز چهارشنبه بسیجیان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مراسم ۹ دی ماه را با نگاه کلان برنامه‌ریزی کرده ایم و امسال ویژه تر این مراسم را برگزار می کنیم. مردم همیشه و صادقانه در صحنه حضور داشتند.

وی بیان کرد: اغتشاشات اخیر در کشور پیچیده‌تر از اغتشاشات سال های ۹۶ و ۸۸ بود و مقام معظم رهبری با هوشمندی و حکمت این فتنه را در هم پیچیدند مردم لبیک گفتند.

وی ادامه داد: فرمایش‌های رهبری دفاع از یک قوه و تصمیم نبود بلکه دفاع از کیان یک نظام بود. برخی‌ها گفتند که ایشان از گرانی‌ها و یک تصمیم حمایت کردند در حالی که اینطور نبود.

وی بیان کرد: امسال ۹ دی با شکوهی تحت عنوان میثاق با ولایت را شاهد خواهیم بود. و مراسم میدانی را با نگاه کشوری روز دوشنبه شاهد خواهیم بود.

۱۳۹۸/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...