نسخه چاپی

فدراسیون در آرزوی نیامدن ویلموتس/ برانكو سرمربی جدید تیم ملی می شود؟

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال امیدوار است مارك ویلموتس بلژیكی به این نامه پاسخ منفی داده و از پیشنهاد قطع همكاری استقبال كند.


به گزارش نما، فوتبال ایران خیلی زود و شاید زودتر از آنچه تصور می‌شد متوجه شد مارک ویلموتس به درد تیم ملی کشورمان نمی‌خورد. این مربی رزومه قوی‌ای ندارد و هر جایی هم که کار کرده ناموفق بوده است. او در تیم ملی بلژیک و ساحل عاج، هرگز نتایج قابل دفاعی به دست نیاورد و از هر دو تیم هم کنار گذاشته شد. هر چند مدیر برنامه‌های بوسنیایی ویلموتس مدعی شد قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال ایران سالی سه میلیون دلار ارزش دارد، اما تاج و دوستان آن را تکذیب کردند.
اخبار ورزشی - فدراسیون فوتبال اعلام کرد قرارداد مارک ویلموتس با ایران به ازای سه سال ۳/۶ میلیون دلار (یعنی سالی ۱/۲ میلیون دلار) است و اگر بپذیریم این رقم درست است باز مبلغ زیادی است؛ بنابراین کنار گذاشتن سرمربی ناکام بلژیکی غرامت سنگینی به دنبال خواهد داشت. فدراسیون فوتبال در ظاهر از ادامه سرمربیگری مارک ویلموتس حمایت می‌کند، اما شنیدیم در باطن به دنبال راهی برای کنار گذاشتن کم‌هزینه‌تر اوست! شنیدیم فدراسیون فوتبال نامه‌ای به مارک ویلموتس زده و از او خواسته در فاصله کمتر از ۴۰ روز مانده به سال نو میلادی ۴ هفته در ایران باشد و مسابقات باشگاهی ما را رصد کند. از طرفی در این نامه قید شده در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۰ میلادی یعنی از اواسط دی تا اوایل فروردین ۱۳۹۹ و شروع بازی‌های تیم ملی باید سرمربی بلژیکی حداقل ۲ ماه را در ایران باشد. در این صورت فدراسیون آمادگی برای ادامه همکاری خواهد داشت و در غیر این صورت مارک ویلموتس باید توافقی از تیم ملی ایران جدا شود!
گفته می‌شود فدراسیون فوتبال امیدوار است مارک ویلموتس بلژیکی به این نامه پاسخ منفی داده و از پیشنهاد قطع همکاری استقبال کند. آنگاه فدراسیون فوتبال کشورمان می‌تواند راحت و کم‌هزینه‌تر قرارداد این مربی بلژیکی را فسخ و گزینه جدید را جایگزین کند. منبعی که این خبر مهم را در اختیارمان گذاشت همچنین مدعی شد «برانکو ایوانکوویچ تا آخر هفته جاری میلادی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران منصوب و معرفی خواهد شد.»
اولین بار خبر مذاکرات پنهانی فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس را خبرورزشی منتشر کرد و حال به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ از همیشه به تیم ملی کشورمان نزدیک‌تر شده باشد!

۱۳۹۸/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...