نسخه چاپی

خرید مهاجم جدید برای پرسپولیس به كجا رسید؟

مدتی است كه محمدحسن انصاری‌فرد اعلام كرده كه چند مهاجم خوب خارجی را برای حضور در پرسپولیس مدنظر دارد كه برای عقد قرارداد با آنها منتظر نظر نهایی كالدرون است.


به گزارش نما، مدتی است که محمدحسن انصاری‌فرد اعلام کرده که چند مهاجم خوب خارجی را برای حضور در پرسپولیس مدنظر دارد که برای عقد قرارداد با آنها منتظر نظر نهایی کالدرون است.

اخبار ورزشی- نکته جالب اینجاست که انصاری‌فرد چند روز پیش در یک مصاحبه اعلام کرد که مهاجمان درجه یک خارجی را برای پرسپولیس مدنظر دارد. البته منظور انصاری‌فرد از مهاجم درجه یک، مهاجم درجه یک سطح جهانی نیست، بلکه مهاجم درجه یک در سطح لیگ برتر ایران است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مهاجمانی از برزیل، آرژانتین، نیجریه و صربستان مدنظر انصاری‌فرد و این باشگاه هستند که قرار است کالدرون نظر نهایی را در این خصوص بدهد. قرار بر این شده که بعد از بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل صنعت نفت در جام حذفی کالدرون نظر خودش را در مورد یکی از این مهاجمان اعلام کند.

مسئله جالب دیگر در این خصوص، ایجنت‌هایی هستند که این بازیکنان را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده‌اند. طبق شنیده‌ها، چند ایجنت خارجی و چند ایجنت ایرانی و البته نه چندان معروف این بازیکنان را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده‌اند.

۱۳۹۸/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...