نسخه چاپی

هیچ كس مثل من در فوتبال بمب نتركانده!

علی فتح الله زاده درباره حضورش در همایشی بین‌المللی می‌گوید:این قدر كارم خوب بوده كه می‌خواهند در خارج از ایران به من جایزه بدهند. اینجا كه قدرم را ندانستند!

به گزارش نما، خبر نوشت:
علی فتح الله زاده که دو دکتری دارد یکی از «کالجی» به نام بث فورد انگلیس – این کالج البته مقطع دکتری ندارد و مدیرعامل آبی‌ها بعدها اعلام کرد این مدرک، افتخاری بوده است- و دیگری از آکادمی علوم آذربایجان، راهی بروکسل می‌شود تا در میان 600 مدیر ورزشی جهان، نشان خلاقیت ورزشی دریافت کند. نشانی که کسی نمی‌داند اعتبارش چقدر است اما برای اولین بار حاجی آبی‌ها ، آنجا کاندیدا شده است. خودش که می‌گوید نشان مهمی است!


مدیرعامل استقلال در این گفت‌وگو همراه با شوخی و خنده برای‌مان از سوغات جدیدش می‌گوید. نشانی که می‌گوید:« چیزهای زیادی به ورزش ایران اضافه می کند!»


*حاج آقا راست است که دارید می‌روید تا نشان لیاقت بر سینه‌تان بنشانند؟!


( خنده) بله من دعوت شدم به همایش مدیران خلاق و از بین 600 مدیر ورزشی از سراسر دنیا، یکی از نامزدهای دریافت جایزه « خلاقیت مدیریت ورزشی» هستم. چه اشکال دارد یک بار هم یک نشان بر سینه من بنشیند؟


* شما قرار است از میان چه گروهی صاحب این نشان بشوید. با کدام مدیران ورزشی رقابت دارید؟


والله نمی‌دانم چه کسانی هستند. فقط می‌دانم که از میان ورزشی‌های ایران، فقط من کاندیدا هستم! از هر کشوری 3 یا 4 نامزد وجود دارد اما از ایران فقط من دعوت شدم! حالا امیدوارم این جایزه را ببرم.


*حتما طوری لابی کردید که برنده باشید؟


بالاخره دیگر من استاد لابی هستم.


*آن وقت این جایزه خلاقیت ورزشی براساس چه شاخصی به شما اهداء می‌شود؟


برای قهرمانی‌هایی که در این مدت آوردم. آنها یک سری ملاک دارند که بعد از بررسی‌شان، من در میان نامزدها قرار گرفتم.


*در این چند ساله شما کدام قهرمانی را داشتید؟ شما که یا خانه بودید یا در لیگ سوم شدید! نکند برای فینال جام حذفی پارسال این جایزه را بردید؟


ببخشید پس این 6 قهرمانی من را شما بدست آوردید؟ تازه همه این‌ها به کنار ، برای دومی و سومی که در آسیا داشتم کلی امتیاز گرفتم.


*بابا ، حاج آقا ، این عناوین که برای عهد تیرکمان شاه بوده؟


به هرحال من گفتم در همین چند سال دیگر ، حالا بد است آنها با معرفت بودند یک پروسه 20 ساله را بررسی کردند و دارند به من جایزه می‌دهند.چشم ندارید ببینید؟ البته از شما بعید نیست‌ها! باز بروید تیتر بزنید آبی‌ها 6 تایی شدند. زود یادتان رفت 6 تا به تیم جوانان پرسپولیس زدیم. پس رنگ لباس آنها چه رنگی بود که رفت و برگشت 6 تا به آنها زدیم؟ تازه باز من 2 بار رفتم بین 4 تیم آسیا بقیه که در کاپ های حیاط خانه‌ای شان هم قهرمان نشدند و کلی ادعا دارند.


*این قهرمان جام های حیاط خانه‌ای که خودتان هستید. فرهاد مجیدی و دیگران برای گرفتن پول های شان باید حتما جلوی شما 6 تایی می‌شدند دیگر!


چرا که نه این هم یکی از شاخص های خلاقیت ورزشی است.


*حالا نگفتید آخرش برای کدام خلاقیت تان جایزه می‌گیرید. شاید برای بمب ترکاندن‌های‌تان مدال می‌گیرید!


چرا که نه. هیچ کس مثل من در فوتبال بمب نترکانده. این قدر کارم خوب بوده که می‌خواهند در خارج از ایران به من جایزه بدهند. اینجا که قدرم را ندانستند!(می‌خندد)


*جایزه تان را چه کسی می‌دهد؟


فکر کنم اگر برنده باشم ، جایزه را شهردار بروکسل می دهد.


*اشتباها جایزه تان را از خانم اشتون نگیرید. او هم دفتر کارش بروکسل است!


چه ایرادی دارد. او هم مدال را بدهد ، می گیرم! بگذار یک بار هم ما یک کار سیاسی بکنیم!( می خندد)

۱۳۹۱/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...