نسخه چاپی

محكومیت یك فعال سیاسی

وكیل محمدحسن طاهری با تكذیب خبر سایت های مخالف نظام تاكید كرد: موكلم بر اساس رای دادگاه تجدیدنظر به تحمل چهار سال حبس در یكی از زندانهای تهران محكوم شده است.

به گزارش نما، عبدالصمد خرمشاهی در گفتگو با مهر اظهار داشت : متاسفانه برخی سایت های مخالف نظام به انتشار حکم اولیه دادگاه درباره موکلم پرداخته اند . این درحالی است که حکم دادگاه بدوی در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر تغییر یافت.وی افزود : قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران موکلم را به اتهام اخلال در نظم، اقدام علیه امنیت ملی و توهین به مسوولان عالی نظام به چهار سال حبس و 10 سال تبعید به شهرستان زابل محکوم کرد. در این رای اعلام شده بود موکلم باید دوره حبس خود را هم در زندان زابل بگذراند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: پس از ابلاغ حکم به آن اعتراض کردیم که پرونده به شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران فرستاده شد. قضات دادگاه نیز موکلم را به چهار سال زندان در یکی از زندانهای تهران محکوم کرده و رای تائید شد. در این رای 10 سال تبعید موکلم حذف شده است.خرمشاهی خاطرنشان کرد: رای دادگاه تجدیدنظر هفته گذشته به من ابلاغ شد و موضوع را به موکلم انعکاس دادم.

۱۳۹۱/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...