نسخه چاپی

توصیه آقای بازیگر: مردم سراغ شبكه‌های خارجی نروند

بازیگر سریال «ملكوان» گفت: امروز شاهد آن هستیم كه ساخت سریال در رسانه ملی رونق پیدا كرده است و امیدواریم كه مخاطبین سریال‌های تلویزیون را دوست داشته باشند و سراغ رسانه‌های خارجی نروند چراكه این‌ یك رسالتی مهم برای همه ما است كه باید به آن پرداخته شود.


به گزارش نما، حسن اسدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری که از شبکه یک سیما پخش شد آخرین فعالیت تصویری من در حوزه بازیگری من است.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: سریال «ترور خاموش» به معضل مواد مخدر که گریبان گیر برخی از افراد در جامعه شده است می‌پردازد و نسبت به دیگر آثاری که به این حوزه پرداخته‌اند، نگاه متفاوت‌تری دارد.

وی پیرامون بازخورد مردم نسبت به سریال «ترور خاموش» اظهار کرد: بازخورد‌ها نسبت به سریال «ترور خاموش» بسیار عالی بوده است و مخاطبین در کوچه و خیابان همگی اظهار لطف کردند و معتقد بودند که کار شریفی از آب در آمده است چراکه به‌دور از کلیشه به‌درستی مقوله مواد مخدر و اعتیاد را بررسی کرده است همچنین من نیز معتقدم سریال «ترور خاموش» با توجه به بازیگران خوبی که در آن به ایفای نقش پرداختند توانست جای خود را در میان مردم باز کند.

بازیگر سریال «ممنوعه» از همکاری مجدد خود با احمد معظمی خبر داد و ابراز کرد: در سریال «ملکوان» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور نیز به ایفای نقش پرداخته‌ام که در ۳۰ قسمت تولید و در مرحله تدوین قرار دارد.

وی پیرامون همکاری با احمد معظمی اظهار کرد: احمد معظمی کارگردان جوان و خوش‌ذوقی است و به دلیل اینکه خودش با دستیار کارگردانی کار را شروع کرده سینما و تلویزیون را به‌خوبی می‌شناسد و دارای هوش بالایی در این زمینه است، وی آرام‌ آرام کار خود را پیش می‌برد و بنده از همکاری با این کارگردان بسیار لذت می‌برم.

بازیگر سریال «مسافری از هند» که در عرصه تئاتر نیز فعالیت دارد اظهار کرد: در نمایش «شاه‌باز سدره نشین» نوشته شادروان ابراهیم کریمی ایفای نقش کردم که از مهرماه در تالار حافظ به روی صحنه رفت.

وی پیرامون وضعیت برنامه و سریال سازی در تلویزیون خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که ساخت سریال در رسانه ملی رونق پیدا کرده است و امیدواریم که مخاطبین سریال‌های تلویزیون را دوست داشته باشند و به سمت رسانه‌های خارجی نروند چراکه این‌ یک رسالت مهم برای همه ما است که باید به آن پرداخته شود.

۱۳۹۸/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...