نسخه چاپی

اصلاح‌طلبان برای انتخابات به وحدت نمی‌رسند

عضو شورای مركزی جمعیت ایثارگران با بیان اینكه اصلاح‌طلبان، در انتخابات پیش‌رو نمی‌توانند به وحدت برسند، گفت: عدم حضور بسیاری از اصلاح‌طلبان در همایش دیروز نشان می‌دهد آنها یكدیگر را قبول ندارند.

به گزارش نما، احمد نجابت عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره ادعاهای اصلاح‌طلبان مبنی بر نیاز نظام به آنها در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 اظهار داشت: این اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هستند که به نظام نیاز دارند چراکه نظام جمهوری اسلامی وامدار هیچ گروهی به جز مردم نیست.

نجابت با اشاره به برگزاری طرح مناسک از سوی اصلاح‌طلبان و با بیان این مطلب که در این همایش سراسری، اکثر اصلاح‌طلبان شرکت نکردند چراکه آنها دچار درگیری و تضاد هستند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو ابداً نمی‌توانند به وحدت برسند چراکه آنها 100 شاخه شده‌اند؛ عارف،‌ نجفی، کرباسچی و مهرعلیزاده که در همایش روز گذشته دعوت داشتند به این مراسم نرفتند و این نشان می‌دهد که آنها یکدیگر را قبول ندارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه داد: وضعیت افرادی مثل خاتمی، کروبی، موسوی، تاجزاده و بهزاد نبوی مشخص است اما اصلاح‌طلبان سعی دارند با فرافکنی مسائل را وارونه جلوه دهند لذا اگر آنها نظام را قبول دارند باید از فتنه اعلام برائت کنند.

وی درباره تاکید اصلاح‌طلبان بر واژه انتخابات آزاد خاطرنشان کرد: ما انتخابات‌های متعددی را که یکی از دیگری بهتر بوده برگزار کرده‌ایم اما منظور اصلاح‌طلبان از انتخابات آزاد این است که نه شورای نگهبان باشد و نه رد صلاحیت‌ها و فقط اگر نامزد خودشان رای آورد انتخابات خوب است.

نجابت یادآور شد: اصلاحات مرده است و از این رو آنها به‌دنبال نقشه‌هایی همچون وحدت ملی، آمدن خاتمی و ... برای رسیدن به مقاصد خود هستند.

۱۳۹۱/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...