نسخه چاپی

یك جوان فلسطینی در كرانه باختری با گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید

صهیونیست‌ها با تیراندازی به سمت یك جوان فلسطینی در اراضی اشغالی كرانه باختری وی را به شهادت رسانده‌اند.




به گزارش نما، وزارت بهداشت فلسطین شنبه شب از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی کرانه باختری رود اردن خبر داد.

اخبار بین‌الملل- به نوشته پایگاه خبری «قدس»، این تیراندازی در نزدیکی منطقه «بیت عوا» در الخلیل رخ داده و نوشته است که جوانی که در این تیراندازی به شهادت رسیده «بدوی خالد المسالمه» نام دارد. رسانه‌های فلسطینی نوشته‌اند که وی ۱۷ ساله بوده است.



ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شده است که این جوان به همراه دو نفر دیگر به سمت یک خودروی اسرائیلی کوکتل‌مولوتوف پرتاب کرده‌اند و به همین دلیل به سوی آن‌ها تیراندازی شده است.

صهیونیست‌ها علاوه بر شهید کردن یکی از این نوجوانان، دو نفر دیگر را بازداشت کرده و مورد بازجویی قرار داده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی نوشته‌اند که رژیم صهیونیستی پیکر این جوان شهید فلسطینی را نیز نزد خود نگه داشته و فعلا از تحویل وی خودداری کرده است.

پیش از این «نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که تل‌آویو از این پس بدن فلسطینی‌هایی را که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید باشند را نگه می‌دارد. فلسطینی‌ها این اقدام را «تنبیه جمعی» و اقدامی با هدف منصرف کردن فلسطینی‌ها از مقاومت توصیف کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ بخش بزرگی از کرانه باختری را به اشغال خود درآورده و به صورت مداوم در حال بسط حضور خود در این منطقه است.

این رژیم علاوه بر گشت‌زنی مداوم در مناطق فلسطینی‌نشین، ماهانه چندین بار نیز به این منطقه یورش برده و مظنونین به عضویت در گروه‌های مقاومت را بازداشت می‌کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه هم در جریان راهپیمایی‌های روز بازگشت که با شرکت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در نوار غزه برگزار شد، به سمت جمعیت تیراندازی کرده و یک جوان ۱۶ ساله را به شهادت رساندند.

بنا بر اعلام سازمان ملل متحد، تنها از سال ۲۰۰۸ تاکنون، دستکم ۵۵۵۶ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری به شهادت رسیده و بیش از ۱۱۰ هزار نفر هم زخمی شده‌اند.

۱۳۹۸/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...