نسخه چاپی

انتخابات پرشور

عده‌ای با حرف‌های خود دشمن را امیدوار می كنند

عکس خبري - عده‌اي با حرف‌هاي خود دشمن را اميدوار مي کنند

دشمنان انقلاب از الآن از كم رونقی انتخابات با توجه به حوادث اخیر در زمینه مسائل اقتصادی و سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین سخن می‌گویند كه متأسفانه این خط تحلیلی و تبلیغی از سوی برخی‌ها در داخل نیز تكرار می‌شود.

به گزارش نما طبق اعلام رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور، از ساعت هشت امروز زنگ انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری‌ـ در پنج استان برای انتخاب هفت نفرـ در وزارت کشور به صدا در می‌آید. نامزدهای انتخابات که باید طبق ماده ۲۹ بند «الف» و «ب» شش ماه پیش از نام‌نویسی استعفا می‌دادند، یک هفته فرصت دارند برای نام‌نویسی مراجعه کنند.
انتخابات دوم اسفند امسال ویژه بوده و از زوایای گوناگون حائز اهمیت است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هم دشمنان انقلاب و هم خودی‌ها و طرفداران انقلاب و نظام اسلامی همواره با بیم و امیدهایی به انتخابات‌ها در جمهوری اسلامی نظر دوخته‌اند. به طور مسلم این 82 روز باقی‌مانده تا انتخابات مجلس فرصت ذی‌قیمتی است تا شخصیت‌های تأثیرگذار، احزاب و گروه‌های سیاسی فعال، گروه‌های مرجع و نخبگان، رسانه‌ها و مسئولان به گونه‌ای وظایف خودشان را به درستی سامان بدهند تا اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران در این شرایط خطیر و حساس برای مردم به عنوان بازیگران اصلی انتخابات اولاً خوب تبیین شود و ثانیاً، زمینه‌های حضور حداکثری آنها در پای صندوق‌های انتخابات فراهم شود.
دشمنان انقلاب از الآن از کم رونقی انتخابات با توجه به حوادث اخیر در زمینه مسائل اقتصادی و سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین سخن می‌گویند که متأسفانه این خط تحلیلی و تبلیغی از سوی برخی‌ها در داخل نیز تکرار می‌شود. در حالی که نگاهی به انتخابات‌های جمهوری اسلامی و رفتار مردم در چهار دهه گذشته نشان می‌دهد، انتخابات‌های جمهوری اسلامی همواره موجب غافلگیری دشمنان شده است و از قضا مردم در بزنگاه‌های حساسی که بوی خیانت و گستاخی دشمنان بیگانه در ایجاد اختلاف و دوقطبی در جامعه را با شامه سیاسی تیز خود استشمام کرده‌اند، بیشتر میل به نمایش اقتدار، اتحاد و انسجام ملی از خود بروز داده‌اند.
از سوی دیگر، مردم به درستی این نکته مهم را دریافته‌اند که شیوه درست و مسالمت‌آمیزی که در پرتو آن می‌توانند مشکلات و معضلات اقتصادی و فرهنگی خود را سامان بدهند، از مسیر انتخاباتی هوشمند و با امنیت کامل می‌گذرد. به طور مسلم این انتخابات هر چقدر باشکوه‌تر باشد و با مشارکت حداکثری رقم بخورد و به انتخاب‌های خوب منجر شود، بهتر می‌تواند خواسته‌ها و مطالبات مردم را پوشش دهد.


منبع: سایت بصیرت

۱۳۹۸/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...