نسخه چاپی

استراتژی پرسپولیس در قبال شكایت برانكو

مسؤولان باشگاه پرسپولیس از مسؤولان فیفا خواسته‌اند تا چند روز دیرتر پاسخ خود را به شكایت برانكو و دستیارانش ارائه كنند.

به گزارش نما، شکایت مربیان کروات و سابق تیم فوتبال پرسپولیس از این باشگاه هفته گذشته به دست مسؤولان این باشگاه رسید و حالا محمدحسن انصاری‌فرد و مجموعه تحت مدیریتش باید نسبت به این شکایات پاسخگو باشند.
اخبار ورزشی-مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای پاسخگویی به این شکایات از مسؤولان فیفا درخواست کرده‌اند که به آن‌ها حدود پنج روز زمان بیشتر بدهند و به نظر می‌رسد که این درخواست پرسپولیس با پاسخ مثبت فیفا همراه باشد.
فیفا به پرسپولیس فرصت داده که تا حدود بیست روز دیگر پاسخگوی این شکایت‌ها باشد. شکایت ۴۴ صفحه‌ای برانکو و دستیارانش در حال ترجمه است تا پاسخ مناسبی از سوی باشگاه پرسپولیس به فیفا داده شود.
حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تأیید این مساله اظهار داشت: در حال بررسی و تشریح شکایات رسیده هستیم و فعلاً در مرحله ترجمه دریافتی‌ها و قرارداد‌ها قرار داریم. براساس شکایاتی که انجام شده پاسخ خواهیم داد، اما از فیفا درخواست کردیم که دیرتر پاسخ خود را ارسال کنیم و به نظر می‌رسد که مخالفتی با این مسئله صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: استراتژی باشگاه این است که این مسئله خارج از فیفا و در فضایی کاملاً دوستانه برطرف شود و حتماً هم همین اتفاق خواهد افتاد. حدود بیست روز فرصت داریم تا پاسخگوی این شکایات باشیم و مطمئناً در فضایی دوستانه به دنبال برطرف شدن این مسئله خواهیم بود.

۱۳۹۸/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...