نسخه چاپی

مردم نسبت به بی‌تدبیری و وقت‌نشناسی دولت انتقاد دارند

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مردم نسبت به بی‌تدبیری دولت در مدیریت افزایش قیمت بنزین انتقاد دارند و از آن‌ها می‌خواهند جلوی گرانی افسارگسیخته را بگیرند.




به گزارش نما، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب اظهار داشت: حضور هوشمندانه مردم در صحنه نشان داد ایران عزیز جای تحرکات شرورانه آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی نیست و ملت، اقتدار و عظمت خود را بارها در نبرد نرم با دشمن نشان داده است.

اخبار سیاسی- وی با تجلیل از حضور مردم تهران و شهرستان‌ها در مقابله با فتنه جدید گفت: وقتی مردم از حق اعتراض خود به‌صورت مسالمت‌آمیز استفاده و حساب خود را از اشرار جدا کردند، فتنه فروکش کرد.

بادامچیان با بیان اینکه معلوم شد فتنه‌گران مشکلی با گرانی بنزین ندارند، گفت: آنها به سمت قرآن سوزی و آتش زدن مساجد و مغازه های مردم و اخلال در نظم و ترافیک و حرکات خشونت آمیز رفتند و حافظان امنیت با فداکاری به سرعت نظم را به شهرها برگرداندند و با دستگیری سران آشوب، فتنه خوابید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: در ۵ استان و صدها شهر اصلاً تجمعی صورت نگرفت و تخریبی هم به وقوع نپیوست و بیانگر این نکته است که مسئله اعتراض به افزایش قیمت بنزین که اغلب مردم به آن معترض بودند، امری جداست و موضوع تخریب سازمان‌یافته از طرف گروهک منافقین و سلطنت طلب ها و اراذل و اوباش هم مسئله دیگری است و با تفکیک این دو موضوع، توطئه خطرناکی که می رفت با بی تدبیری برخی مسئولین برای کشور مشکل بزرگی پدید آورد، خنثی شد.

وی ورود حکیمانه رهبری در این فتنه را ستود و تأکید کرد: رهبری معظم انقلاب با سخنان روشنگرانه خود و مدیریت درست، بحران آمریکا و دشمنان نظام را خنثی کرد و ظرف ۴۸ ساعت این غائله خاتمه یافت.

وی با اشاره به هفته بسیج و سخنان هدایتگرانه رهبر معظم گفت: بسیج از ارکان امنیت کشور است و دشمن همواره از نیروهای بسیجی در همه اقشار سیلی خورده است. خدمات و آثار و نتایج بسیج در همه عرصه ها از جمله رونق تولید ملی و حفظ امنیت و اقتدار کشور، مثال زدنی است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به تحرکات عوامل باقی مانده اشرار و سران فتنه در سال ۸۸ تأکید کرد: برخی بیانیه می‌دهند که ریشه و بستر اعتراضات در داخل است نه آن سوی آب ها. اینها مداخله کاخ سفید و وزارت امور خارجه را در امور ایران و حمایت از اشرار و نیز تمامی اخبار سایت منافقین و سلطنت طلب ها را انکار می کنند و می گویند این خرابی ها و آسیب به اماکن عمومی و خصوصی کار مردم بوده نه ضد انقلاب، اینها شعور ملت ایران را نادیده می گیرند و هنوز بر طبل ذهنیت غلط خود درباره آمریکا و دشمنان انقلاب می کوبند.

وی افزود: این جماعت نه تنها اقدامات شرورانه ضد انقلاب را محکوم نکردند، بلکه در عوض در برابر حافظان امنیت مردم موضع گرفته اند و برخی سخنانی بر زبان و قلم می آورند که خلاصه حرف ترامپ و پمپئو در حوادث اخیر است.

بادامچیان در ادامه تأکید کرد: در قیام و حضور مردم تهران در راهپیمایی محکومیت اقدامات اشرار، مردم در تهران و سراسر کشور از این جماعت روسیاه اعلام برائت کرد. دشمن در یارگیری از مردم شکست خورده است و همین امر فتنه را خاموش کرد.

وی گفت: مردم نسبت به بی تدبیری دولت و وقت نشناسی مسئولان در مدیریت افزایش قیمت بنزین انتقاد دارند. از مسئولان می خواهند جلوی گرانی افسارگسیخته را بگیرد. دولت حداقل قیمت کالاها و خدمات را در شرکت های دولتی و عمومی کنترل کند و از افزایش آن جلوگیری نماید. همچنین در پرداخت یارانه های بنزین، بموقع عمل کند و کسانی که احیاناً به اشتباه یارانه آنها قطع شده، اشتباهات را سریعاً اصلاح نماید.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از برخی مسئولان که نمک روی زخم مردم می ریزند انتقاد کرد و گفت: از دولت ها انتظار این است که کفایت خود را در انجام پروژه های ملی که منافع و مصالح مردم در آن دیده شده، نشان دهند؛ نه اینکه با ناکارآمدی مشکلات را افزایش دهند.

بادامچیان افزود: براساس مصوبه سران قوا، رییس جمهور مسئول اجرای درست این طرح ملی بوده و سه ماه فرصت داشته است افکار عمومی را آماده و دستگاه اجرایی را مهیای پاسخ به سئوالات مقدر مردم نماید؛ اما کارکرد دولت در این مورد نشان می دهد که در این امر مهم موفق نبوده است. لذا هرچه زودتر کاستی ها را جبران کند.

وی با اشاره به سخنان عراقچی مبنی بر اینکه نتیجه برجام، افزایش تحریم ها بوده است، اظهار داشت: این موضع تحلیلی ضعیفی است. این سخن همگی منتقدان است. آقایان قرار بود با برجام تحریم ها را بردارند. نه اینکه بر آن بیفزایند.

وی همچنین افزود: آقای عراقچی گفته است که مقاومت بیش از تمایل به همکاری جواب می دهد. اروپا به هیچ یک از تعهدات برجامی عمل نکرده است. اگر این واقعیت، مورد قبول دولت است، چرا ادبیات دیپلماسی خود را با دشمن عوض نمی کند؟

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به سخنان اخیر وزیر خارجه فرانسه اظهار داشت: فرانسه اخیراً در فضایی همین که خود را منجی و میانجی برجام جلوه داده و رسماً با ایران اعلام جنگ کرده و گفته که مکانیزم ماشه را در برجام فعال می کنیم. اگر لحن و سخن میانجی این باشد، آقایان چه امیدی به فرانسه برای بیرون آوردن برجام از مسلخ نقض پیمان آمریکائی ها دارند؟ فرانسه بدتر از آمریکا و آمریکای خبیث همراه انگلیس فقط اجرای تعهدات یکسویه از ایران را می خواهند و حاضر نیستند به تعهدات برجامی خود عمل کنند.

وی با اشاره به بیانیه اخیر آیت الله سیستانی گفت: تنها راه پایان دادن به آشوب‌ها در عراق، تفکیک مطالبات حقیقی مردم از اغراض و اهداف شوم آمریکایی هاست که می خواهند بی‌ثباتی را به لبنان و عراق بیاورند و آنها را به خود مشغول کنند تا مقاومت را فراموش کنند.

بادامچیان در پایان، توصیه‌های شش‌گانه رهبر انقلاب به بسیج را مورد اشاره قرار داده و گفت: بسیج تهدید را به فرصت تبدیل کرده است و بنا به امر رهبری، نسبت به حوادث، کنشی برخورد خواهد کرد؛ لذا آمریکا مطمئن باشد بسیج در جنگ سخت و نیمه سخت و نرم، مثل کوه در برابر هر توطئه ای ایستاده و محال است غافلگیر شود. دشمن مطمئن باشد مردم و بسیجیان هرگونه تجدید سازمان اشرار را در نطفه خفه خواهند کرد.

۱۳۹۸/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...