نسخه چاپی

آغاز بارش برف و باران در كشور از فردا

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: اواخر وقت امروز سامانه باشی از غرب وارد كشور می‌شود و فردا در غرب كشور، شمال‌غرب،‌ جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مركزی بارش برف و باران و كاهش دما خواهیم داشت.


به گزارش نما، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: تا ظهر روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت،‌ در این راستا آلودگی هوا در شهرهای اراک، کرج، مشهد و تهران تا ظهر فردا ادامه دارد.

اخبار اجتماعی- مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: اواخر وقت امشب وزش باد نسبتاً شدید جنوبی در گیلان و اردبیل خواهیم داشت.

وی گفت:‌ اواخر وقت امروز سامانه باشی از غرب وارد کشور می‌شود و فردا در غرب کشور، شمال‌غرب،‌ جنوب غرب و استانهای واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران و کاهش دما خواهیم داشت و این شرایط از ظهر فردا در استان‌های واقع در دامنه‌ای جنوبی البرز مرکزی نیز حاکم خواهد بود، ضمن آنکه بارش برف و رگبار و رعد و برق نیز در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود:‌ از ظهر فردا در استان‌های ساحلی خزر کاهش دما، بارش باران،‌ وزش باد و در ارتفاعات بارش برف داریم که شدت بارش‌ها در استانهای غربی کشور و سواحل غربی خزر خواهد بود و روز سه‌شنبه این وضعیت در غرب، جنوب‌غرب،‌ مرکز کشور، سواحل شمالی و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه دارد.

وی بیان کرد: از ظهر دوشنبه و همچنین روز سه‌شنبه دریای خزر مواج است و از روز پنج‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در شمال‌غرب، سواحل شمالی، شمال‌شرق و استانهای واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی بارش برف و باران خواهیم داشت، ضمن آنکه دما کاهش می‌یابد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز دوشنبه ابری و غبارآلود و در بعدازظهر بارش پراکنده و در شب مه رقیق و بارش باران خواهیم داشت؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 12 و 7 درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل، زنجان، سنندج و کرمان با کمینه دمای صفر درجه سردترین مراکز استان خواهند بود.

۱۳۹۸/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...