نسخه چاپی

نكونام باید سبك بازی كی‌روش را فراموش كند

جواد نكونام باید متوجه این موضوع باشد كه خوزستانی‌ها فوتبال تهاجمی را دوست دارند و شاید عدم گرایش به تیم او به این خاطر باشد كه با احتیاط فوتبال می‌كند.


به گزارش نما، تیم فولاد بعد از هفته‌ها ناکامی با عبور از سد گل‌گهر نفس راحتی کشید و در رده پنجم جدول نشست. جواد نکونام در روز‌های اخیر با وجود حضور تیمش در نیمه بالای جدول گلایه‌هایی داشت؛ او به این نکته اشاره کرد برخی از بازیکنان خوزستانی برای تیم‌شان بازی نمی‌کنند! یا برخی از انتقاد‌هایی که از او و تیمش می‌شود، منصفانه نیست. بر خلاف دیدگاه‌های سرمربی تیم فولاد شاید قصد و غرضی در کار نباشد و این جواد نکونام است که کمی نسبت به این موضوع حساس است. واقعیت این است که تماشاگران در اهواز انتظار ارائه بازی‌های تهاجمی‌تری از سوی فولاد دارند. فولاد دو بار قهرمان لیگ برتر شده و یک تیم خوب و با امکانات است و طبیعی است تماشاگران اهوازی لااقل در خانه توقع داشته باشند که فولاد ارائه‌گر بازی‌های تهاجمی در برابر حریفان باشد و در یک کلام تیم ماجراجویی نشان دهد.

اخبار ورزشی- فولاد اگر چه در فاز دفاعی تیم خوبی بوده و تا به اینجای کار فقط ۶ گل خورده، اما در فاز تهاجمی با وجود زدن دو گل به تیم گل‌گهر قعرنشین، هنوز هم معدل گل زده اش در هر بازی یک گل نیست، ۹ گل در ۱۲ بازی! بی‌شک به سود جواد نکونام است به جای پرداخت به این حرف و حدیث‌های حاشیه‌ای یا جواب دادن به منتقدان، فولاد را تبدیل به تیم ماجراجویی کند و از تیمش بخواهد ارائه‌گر بازی‌های تهاجمی‌تری باشد؛ در این صورت حتی اگر انتقاد‌هایی را مغرضان علیه فولاد و جواد نکونام مطرح کنند این حرف‌ها خریداری نخواهد داشت و زیر سایه بازی‌های خوب و نتایج خوب فولاد قرار خواهد گرفت.

جواد نکونام که دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی بود، شاید تحت تأثیر سبک بازی این مربی پرتغالی است در حالی که این سیستم به درد تیمی، چون فولاد نمی‌خورد. از همه مهمتر کارلوس کی‌روش این سبک از بازی را در برابر تیم‌هایی که چند برابر قوی‌تر از تیم ملی بود به کار می‌گرفت در حالی که در لیگ برتر سطح فنی بسیاری از تیم‌ها نزدیک به فولاد است و خود فولاد در مقایسه با خیلی از تیم‌ها قوی‌تر است.

جواد نکونام باید متوجه این موضوع باشد که خوزستانی‌ها فوتبال تهاجمی را دوست دارند و شاید عدم گرایش به تیم او به این خاطر باشد که با احتیاط فوتبال می‌کند.

۱۳۹۸/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...