نسخه چاپی

نظر آقای گل سابق پرسپولیس درباره علیپور

آقای گل سابق لیگ برتر معتقد است ماهشهری ها می توانند برای پرسپولیسی ها حریف سرسختی باشند.



به گزارش نما، ادموند بزیک پس از قرعه کشی جام حذفی درباره حریف تیم پرسپولیس گفت: روی کاغذ پرسپولیسی ها از قرعه خوبی بهره می برند اما تیم های پایین تر طبیعتا در این بازی ها با انگیزه بالا به میدان می روند و همین می تواند برای تیم های بزرگ مشکل ساز شود. به هر حال باید قبول کنیم حریفی در این مرحله نمی تواند راحت باشد مخصوصا اینکه در این بازی پرسپولیسی ها میهمان هستند.

اخبار ورزشی- او ادامه داد: پرسپولیسی ها سه فصل پشت سر هم توانستند قهرمان شوند و تیم های دیگر حالا با انگیزه بالاتری نسبت به قبل روبروی این تیم بازی می کنند تا بتوانند سرخ پوشان را متوقف کنند. از طرف دیگر پرسپولیس سرمربی خود را عوض کرده و هنوز تفکرات کالدرون در این تیم کاملا پیاده نشده و این قطعا یکی از مشکلات این تیم است. امیدوارم پرسپولیس بازی عقب افتاده خود را ببرد و می تواند در همین نیم فصل اول خود را به صدر نزدیک کند.

مهاجم سابق پرسپولیسی ها درباره مهاجمان خارجی بی کیفیت پرسپولیس در فصل های اخیر گفت: من به قیمت بازیکن کاری ندارم. من می گویم باید بازیکنان با کیفیت بیاوریم که بتوانند باعث رشد بازیکنان ایرانی شوند. مانند لیگ ستارگان قطر که می بینیم که بازیکنان بزرگی می آورند و همین موضوع هم در خدمت فوتبال آنهاست و هم پیشرفت بازیکنان تیم ها را به دنبال دارد.

ادموند بزیک در پایان درباره ناکامی علی علیپور در بازی های اخیر سرخ پوشان نیز گفت: بازی کردن در تیم های بزرگ شرایط خود را دارد و خود من هم در این شرایط بودم. به هرحال باید هواداران بیشتر از قبل به بازیکنان تیم اعتماد کنند. هواداران که همیشه به بازیکنان تیم لطف دارند الان هم باید هواداری خود را نشان دهند. این علیپور همان علیپور آقای گل است که می تواند باز هم برای تیم گلزنی کند. او احتیاج به خودباوری دوباره دارد تا بتواند با همان انگیزه قبلی برابر حریفان به میدان برود.

۱۳۹۸/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...